Talk About Marriage banner
Status
Not open for further replies.
81 - 100 of 151 Posts
Ik begrijp niet hoe dat kan. Maar als een man die zich NIET als een vrouw wil kleden, geef ik toe dat ik het gewoon niet weet.

Ik geloof dat mannen die zich als crossdresser kleden eruit willen zien of zich willen voelen als vrouwen en van wat ik heb opgevangen, is dat genoeg om annarara de stuipen op het lijf te jagen. Het is duidelijk dat dit niet is wat ze in een echtgenoot wil. Als ze zo hard moet werken om er overheen te komen, dan moet ze er misschien niet overheen komen.
Voor de meeste mannen is het een fetisj en niets meer. Net als elke andere fetisj. De meeste ****'s dragen ook geen vrouwenkleding. Dat is een veelvoorkomend en onjuist stereotype.

Ik ben het ermee eens dat de OP geen CDing-man wil. Ik zou ook zeggen dat hij er nooit mee zal stoppen. Seksuele fetisjen zijn moeilijk te overwinnen, dus ik denk dat de OP een aantal echt moeilijke keuzes moet maken.

Discussion starter · #82 ·
Lancaster - je lijkt hier persoonlijke kennis van te hebben? Kun je dit delen? Heb je deze fetisj of je man/minnaar? Ik probeerde naar het forum te gaan dat je voorstelde, maar je moet lid zijn en ik heb nog geen toestemming gekregen om lid te worden. Ik denk niet dat hij **** is - ik denk ook niet echt dat hij zal stoppen.

Annarara-

Ik denk ook niet dat je man zal stoppen. Dit is iets dat hij al vele jaren beoefent... samen met de behoefte om het te verbergen (wetende dat het niet acceptabel zou zijn voor anderen).

Maar ik wilde je ook versterken om je niet te schamen voor hoe je je hierbij voelt. Het is oké voor je om te zeggen dat dit geen smaak is die je in je huwelijk zou willen. Je hebt het voorrecht om te beslissen wat je wel/niet leuk vindt.

Als er geen manier is voor jullie beiden om met een plan te komen waar jullie het allebei over eens kunnen worden, dan moet je misschien de moeilijke beslissing nemen om te scheiden.

Er staan een paar artikelen op marriagebuilders.com die praten over wanneer je er mee moet stoppen. Ze kunnen je helpen in te zien dat er omstandigheden zijn die dealbreakers zijn. Gewoon wat meer inzicht.

Ik ontdekte ongeveer 3 jaar geleden een panty in de kast van mijn man - ik vond het totaal walgelijk. Het is een complete afknapper voor mij en het scheurt ons huwelijk uit elkaar. We zijn beiden in therapie geweest - ik heb ze sinds het begin een paar keer gevonden - hij belooft te stoppen en dat ik belangrijker voor hem ben - maar het is niet gestopt. Een paar dagen geleden betrapte ik hem erop dat hij mijn ZEER vrouwelijke slips droeg. Nogmaals - NIET OKÉ voor mij. Op zoek naar suggesties - en hulp bij het omgaan hiermee. Ik ben klaar om het op te geven omdat ik het gewoon walgelijk vind.
Ik denk dat je kernreactie niet raar of verkeerd is. Ik denk dat veel vrouwen zouden afknappen van hun man in vrouwenkleding, vooral de zeer vrouwelijke. Dus dat is in de eerste plaats.

Hoe je er nu overheen komt, is al gezegd. OORDEEL niet uiterlijk over hem. Het is moeilijk om innerlijk niet te oordelen, want dat zijn je persoonlijke gevoelens, maar je hoeft dat niet uit te drukken of te laten zien. Praat erover. Ga naar een seksuoloog en probeer het uit te werken.

Als je je problemen ermee niet kunt loslaten, en niet wilt dat het in het geheim gebeurt, en hij niet bereid is het los te laten en/of het in het geheim te doen (met jouw goedkeuring), dan zit je in een impasse

Ik persoonlijk zou nooit vrouwenkleding kunnen dragen. Het is gewoon niet mijn ding. Mijn vrouw heeft een paar leuke dingen gedaan met haar kleine spulletjes LOL, maar ik draag ze niet.

En om de persoon aan te spreken die vrouwen die mannenkleding dragen ter sprake bracht... het is niet hetzelfde.

Ik kan voor mijn vrouw spreken, ze draagt graag mijn overhemden met knopen of t-shirts als ze in bed rondhangt, enz. Ze houdt van mijn geur erop en ze zegt ook dat ze zich voelt alsof ze een veiligheidsdeken draagt. Mijn shirts geven haar een veilig en geborgen gevoel.

Dit is een van die problemen waarbij mannen en vrouwen verschillend zijn. (meestal toch).

Save
Discussion starter · #85 ·
Dus ik heb mijn man alle berichten laten lezen. Ik heb alle sites bekeken die zijn voorgesteld. Ik weet niet zeker hoe dit gaat aflopen. Hij is er stellig van overtuigd dat hij hiermee wil stoppen en ons huwelijk wil redden. Ik denk dat hij een seksuoloog moet zien? Ik heb een advocaat geraadpleegd, maar ben nog niet echt klaar om een ​​zaak aan te spannen. Ik voel me beter wetende waar ik financieel zal staan ​​etc. als ik wel een zaak aanspan. Ik heb hem gevraagd een leugendetectortest te doen, zodat ik kan weten of er nog iets anders is dat hij verbergt/doet. Hij is bereid dat te doen. Nog steeds open voor alle feedback die mijn kant op komt. Dit forum is een enorme hulp voor me geweest.

Als je hem moet vragen om een leugendetectortest te doen, dan is het vertrouwen volledig gebroken en komt het nooit meer terug.

Dien vandaag de scheiding in.

Ik ben het eens met lang gedaan...als je om een leugendetectortest vraagt, ben je op zoek naar een ander rokerig pistool om je te helpen beslissen je huwelijk te beëindigen.

Om heel serieus te zijn, moeten jij en je man beslissen welke weg je wilt inslaan. In beide gevallen moet je er helemaal voor gaan... aarzelend zijn op welke manier dan ook zal je wispelturige resultaten opleveren.

1) Blijf in dit huwelijk en werk samen om het beter te maken. Of het nu betekent dat hij/jij/jullie allebei naar counseling gaan... meer communicatie... actief werken aan het herstellen van vertrouwen.

2) Beslis of het vertrouwen onherstelbaar is geschonden en onderneem actie om te scheiden/te scheiden.

In de wachtstand blijven, zal pijnlijker zijn.

Discussion starter · #88 ·
Vooral wilde ik zien of hij ja zou zeggen tegen de leugendetector - allerlei gekke dingen komen in je op - sommige zijn op deze thread gezegd. Ik denk niet dat er meer is - maar je hoort de hele tijd de verhalen - dus ik probeerde vooral te zien of hij bereid was en dat is hij. Niet van plan om het te doen.

Als je "vroeger psycholoog was", zou ik aannemen dat je weet dat je NIET KUNT WETEN WAT DEZE MAN DENKT. Je weet niet dat het bij panty's blijft. Je weet niet dat hij niet ook andere dingen achter haar rug doet, vreemdgaat, etc.

Ik kan ook niet geloven dat je HAAR in wezen beschaamt omdat ze dit niet gewoon in haar seksleven met hem opneemt.

Zijn fetisj wekt haar niet op. Waarom in godsnaam zou ze moeten doen alsof?
Faithfulwife
Ja, dat begrijp ik helemaal, maar ik denk dat je in het verleden bent verbrand, waardoor je niet kunt zien dat er misschien niets meer is dan wat ze presenteert. Niet dat ik zeg dat er misschien niet meer dingen zijn... alleen dit is wat ze heeft gepresenteerd.

In plaats van je angsten op de situatie te projecteren, waarom ga je niet gewoon om met wat ze op tafel brengt? Ik zeg NIET dat ze moet doen alsof ze ervan geniet, ik zeg dat deze fetisj in het grote spectrum van fetisjen die mensen hebben, veel gemakkelijker te hanteren is dan sommige andere.

Je woede is duidelijk en heel duidelijk en het spijt me dat je je zo voelt, maar je woede is misplaatst.

Save
Toen ik de berichten "wees bang voor wat zou kunnen zijn" zag, dacht ik dat het extra angst en onzekerheid in uw situatie zou gaan zaaien. Het verzoek om de leugendetectortest was wat ik enigszins respectloos zou vinden, aangezien u niet van plan bent deze uit te voeren. Om eerlijk te zijn, kan dit soort strategie u en uw huwelijk op de lange termijn schaden. Uw passieve verzoek opent de deur voor uw man om u alleen te vertellen wat u wilt horen (is dat niet een van de problemen tijdens huwelijkstherapie?). Ik wil u ten zeerste aanbevelen dat als u ervoor kiest grenzen te stellen (zoals het vragen om een leugendetector, counseling, enz.), u deze grens ook handhaaft. Anders doorlopen u en uw man alleen de bewegingen van "werken aan uw huwelijk", maar u doet echt geen van de zware inspanningen om de richting van uw relatie te veranderen.

Hij heeft het gevoel dat hij niet vaak opgewonden raakt -
We bespreken niet echt fantasieën - er zijn grote vertrouwens- en communicatieproblemen. Hoewel hij een erectie kan krijgen, is deze niet zo stevig als toen hij jonger was. Ik heb geen klachten in de slaapkamer -
Ik snap het niet. Alles lijkt goed te zijn, behalve die pantyfetisj. Ja, een beetje raar en eng. De vertrouwenskwestie?
Nou, als dat het enige vertrouwensprobleem is en hij heeft de raadgever uit schaamte voorgelogen, dan is dat voor mij vergeeflijk.

Als die rare en enge fetisj het enige grote negatieve punt in het huwelijk is, zeg ik: ga hier niet weg om. Mannen doen veel ergere dingen dan dit.

Lancaster - je lijkt hier persoonlijke kennis van te hebben? Kun je dit delen? Heb je deze fetisj of je man/minnaar? Ik heb geprobeerd naar het forum te gaan dat je voorstelde, maar je moet lid zijn en ik heb nog geen toestemming gekregen om lid te worden. Ik denk niet dat hij **** is - ik denk ook niet echt dat hij zal stoppen.
Hoi OP, ik had een oom die een CDer was. Hij was hetero met een gezin. Hij was een geweldige kerel, maar hield van vrouwenkleding. In sommige delen van het land met grote steden zijn er steungroepen voor familieleden van trans- en cd-mensen.
Ik betwijfel of je man ooit zal stoppen. Hij kan matigen of tijdelijk stoppen. Je zult uiteindelijk moeten beslissen of dit iets is dat je kunt tolereren of niet. Het is waarschijnlijk dat hij dit al deed voordat je trouwde. ALS dat zo is, had je het recht om deze informatie te weten voordat je trouwde.
Sommige partners kunnen dit accepteren en sommige niet. Beide posities zijn oké.

Vroeger kochten we panty's, gewoon zodat ik ze van haar af kon scheuren. Dat was geil!

Misschien zou je zoiets in je seksleven kunnen verwerken, als je blijft.

Faithfulwife
Ja, ik begrijp dat volledig, maar ik denk dat je in het verleden bent verbrand waardoor je niet kunt zien dat er misschien niet meer is dan wat ze presenteert. Niet dat ik zeg dat er niet meer dingen kunnen zijn... alleen dit is wat ze heeft gepresenteerd.

In plaats van je angsten op de situatie te projecteren, waarom ga je niet gewoon om met wat ze op tafel brengt? Ik zeg NIET dat ze moet doen alsof ze ervan geniet, ik zeg dat deze in het grote spectrum van kinks die mensen hebben, veel gemakkelijker te hanteren is dan sommige andere.

Je woede is duidelijk en heel duidelijk en het spijt me dat je je zo voelt, maar je woede is misplaatst.
Man... Ik ben in het verleden nog nooit door dit probleem "verbrand". Wat me boos maakt, is dat het niet het juiste is om iemand te beschamen omdat hij NIET van de verborgen fetisj van zijn partner houdt.

Ik ben gelukkig getrouwd met een uitstekend seksleven vol kinks en fetisjen. Ik weet een beetje over deze problemen. En doen alsof je erin zit als je dat niet bent, is NIET het juiste om te doen, het helpt niets. Je zei wel iets in je geciteerde post, je zei dat ze dit gewoon in haar seksleven moest opnemen en gelukkig moest zijn... dus doe niet alsof dat niet is wat je zei of bedoelde.

Je eerste post negeerde haar gevoelens volledig en ging helemaal over hoe "onschuldig" de fetisj van de man is, ook al heb je geen manier om te weten of het onschuldig is of niet.

Hij is niet transparant geweest en dat is reden genoeg voor haar om hem niet te vertrouwen.

Ik begrijp je shock. Op basis van het lezen van de hele thread heb ik een paar ideeën die misschien kunnen helpen bij het werken aan de aantrekkingskracht.

Ik denk dat je het vertrouwen kunt overwinnen - hij beschermde een zeer kwetsbare kant en misschien probeerde hij het niet meer te doen en was hij eerlijk in zijn poging. Het klinkt alsof hij wist dat het niet acceptabel voor je zou zijn. Ik zie het grootste probleem in aantrekkingskracht en hij dacht waarschijnlijk dat dat een probleem zou zijn en verborg het om je niet te kwetsen of zichzelf aan ridicule bloot te stellen.

"Denken" hardop hier...

Als hij het gevoel van terughoudendheid leuk vindt dat door een andere poster wordt genoemd - en dat zou hem een veilig gevoel kunnen geven (gebaseerd op onzekerheden/pesten) of mannelijk (uitpuilend):

- doe wat rollenspel alsof je een agent bent die hem ergens voor oppakt en hij probeert onder de aanklacht uit te komen
- geef een blowjob door de kousen, scheur ze en bevrijd hem tegen het einde
- wil hij dat je assertiever bent in de slaapkamer?
- zou je ermee kunnen instemmen om zijn fetisj een bepaald aantal keren per maand te integreren als hij de inzet voor jou een paar keer per maand verhoogt door iets super mannelijks te doen, zoals je 'nemen' of vies praten?
- kun je voorbij het feit kijken dat het traditionele dameskleding is en je concentreren op zijn erectie/opwinding, zodat je opgewonden raakt door zijn hardheid?
- kun je hem vragen om te doen wat hij normaal alleen doet om je te laten zien wat hem opwindt - misschien in een wederzijdse masturbatiesessie?

Als je een manier kunt vinden om de aantrekkingskracht te behouden - niet op hem in damesondergoed, maar HEM. Zijn lichaam, zijn mannelijkheid, ongeacht wat hij aan heeft - ik denk dat dat zou kunnen helpen.

Of ten slotte zou je hem kunnen vragen om het strikt privé te houden, dat je niet wilt weten dat die kant van hem bestaat, maar eerlijk gezegd zal dat waarschijnlijk op de lange termijn niet werken.

Ik heb hier geen ervaring mee - ik put alleen uit de andere posters.
Als echtgenoot met deze fetisj denk ik dat Enjoliwoman hier iets op het spoor is, MAAR het klinkt alsof je eerst een paar hindernissen moet overwinnen. Je hebt gezegd dat het zijn individuele activiteit is. Hij is anders dan ik.
Ik wil gewoon een beetje over mijn huwelijk praten. Neem wat je wilt van dit, en ik weet dat dit niet jouw situatie is. Ik verlang ernaar dat mijn vrouw betrokken is bij mijn panty's dragen. Ze snapt het niet of wordt er niet opgewonden van, maar zal me verwennen door me te wrijven met haar bekousde voeten/benen. Bij een paar gelegenheden heeft ze me erin gekleed, omdat ze weet dat ik daar geil van word. Ze houdt echt van me en weet dat ik dat nodig heb.
Enjoliwoman sprak over één ding dat me raakte: assertiviteit
Soms wil ik dat mijn vrouw een paar sexy zwarte panty's aantrekt en gewoon de touwtjes in handen neemt en dit panty's-ding met me uitvecht. Vraag me vragen, maak me transparant voor haar - als dat inhoudt dat ik een paar van hen draag en zij me eerst tegenhoudt, dan zij het zo. Om zeker te zijn, ik ben transparant geweest met haar, maar als ze me liet weten dat ze er echt alles over wilde weten, zou het zoveel bevredigender zijn.
Nogmaals, ik heb het hier over mijn eigen ding. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een man dit niet met zijn vrouw wil delen, maar tegelijkertijd is het een zeer gevoelige en kwetsbare zaak om ter sprake te brengen en een negatieve reactie op iets dat zo diep en persoonlijk is - iets waar een man geen controle over heeft, kan verwoestend zijn. En dat meen ik. Zo vaak als jongen dacht ik dat ik over deze fetisj heen zou groeien, of dat ik hem zou kunnen overwinnen. Zeker, geen enkele vrouw zou het ooit accepteren, laat staan met mij trouwen met mijn aandoening. Toen ik als jonge man besefte dat het niet weggaat, maar sterker wordt. Ik ben christen en heb er vele malen over gebeden, gewoon om rein te zijn en het op zijn minst voor het huwelijk te bewaren. Ik zou een voorraad panty's verzamelen, me schuldig voelen en ze weggooien. Dan kon ik het niet meer verdragen en kocht ik een paar, dan nog een. Misschien betekende dit alles niets voor je, maar ik heb veel vergelijkbare verhalen als die van mij gelezen. Mannen die panty's dragen, hebben zo ongeveer hetzelfde verhaal in de een of andere vorm.
Ik heb er een hekel aan om een huwelijk op de rotsen te zien. Echtscheiding is zo gebruikelijk, maar toch zo destructief. Elke keer als ik er een hoor, ben ik verdrietig voor het stel, de kinderen (als ze die hebben) en de daaruit voortvloeiende vriendschappen, enz. die eronder lijden. Je bent volledig gerechtvaardigd in je gevoelens over wat er is gebeurd. Als het je walgt, kun je daar niets aan doen. Ik denk dat de vraag is: kun je nog steeds van hem houden? Neem niet overhaast de beslissing om juridische stappen te ondernemen, of zelfs maar dreigementen daartoe. Ik weet hoe dingen snel kunnen veranderen in een manipulatieve strijd.

jl2005...bedankt voor je bericht.

Een vraag voor jou: kun je/voel je lust en seksuele aantrekkingskracht alleen voor je vrouw, zoals ze is, zonder ook stiekem aan je fetisj te denken (als er geen kousen betrokken zijn tijdens een bepaalde seksuele ervaring)? De reden dat ik dit vraag is dat als een persoon echt niet opgewonden kan raken en lust kan voelen voor zijn partner zonder dat de fetisj erbij betrokken is, er altijd een seksueel probleem zal zijn met het stel.

Ik ken stellen die dit zonder problemen en wederzijds plezier voor beiden spelen. Maar dit is niet mogelijk als een van hen echt alleen maar lust heeft voor hun fetisj. Wanneer de fetisj soms aanwezig en genoten kan worden, maar andere keren volledig afwezig is, of wanneer het stel andere spelletjes kan spelen die niets met de ene fetisj te maken hebben, kan het geweldig voor hen werken. Wederkerigheid en wederzijdse lust voor elkaar moeten aanwezig zijn, zonder de fetisj.

Anders wordt het gewoon de partner met de fetisj die alleen opgewonden kan raken van zijn fetisj en niet van zijn partner.

Ik ben bang dat de man van de OP een van hen is.

Eerlijk gezegd dragen veel mannen panty-achtige maillots zonder problemen. American football-spelers, langlaufers, balletdansers, worstelaars, schaatsers, gymnasten, wielrenners, hairmetalbands. Om er maar een paar te noemen.

Eerlijk gezegd dragen veel mannen panty's-achtige maillots zonder problemen. American footballspelers, langlaufers, balletdansers, worstelaars, schaatsers, gymnasten, wielrenners, hairmetalbands. Om er maar een paar te noemen.
Ik denk niet dat die relevant zijn voor de dynamiek hier. Hij draagt ​​panty's en haar "ZEER vrouwelijke strings" om zich sexy te voelen, wat haar afschrikt. Hij liegt er ook over, wat misschien het grotere probleem is.

Discussion starter · #99 ·
Trouwe vrouw - Hij is niet een van die mannen en kan opgewonden raken zonder hen. Hij legt uit dat hij ze als een soort "warming-up" draagt om zich sexy te voelen voordat hij met mij is. Zoals ik al zei - ik heb hem ze nog nooit zien dragen en het maakt geen deel uit van onze "routine". Ik ben niet geĂŻnteresseerd om het te integreren, omdat er gewoon te veel geheimzinnigheid, pijn en onenigheid over de hele zaak is geweest.

Als mijn vrouw vele, vele jaren een geweldige vrouw voor me was en een geweldige moeder voor mijn kinderen, en ik erachter kwam dat ze opgewonden raakte van het dragen van mijn ondergoed en werkshemden, denk ik dat ik er vrij gemakkelijk overheen kan komen. Denk je dat hij **** is of een travestiet?

Save
81 - 100 of 151 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.