Ik begrijp je shock. Op basis van het lezen van de hele thread heb ik een paar ideeën die misschien kunnen helpen bij het werken aan de aantrekkingskracht.
Ik denk dat je het vertrouwen kunt overwinnen - hij beschermde een zeer kwetsbare kant en misschien probeerde hij het niet meer te doen en was hij eerlijk in zijn poging. Het klinkt alsof hij wist dat het niet acceptabel voor je zou zijn. Ik zie het grootste probleem in aantrekkingskracht en hij dacht waarschijnlijk dat dat een probleem zou zijn en verborg het om je niet te kwetsen of zichzelf aan ridicule bloot te stellen.
"Denken" hardop hier...
Als hij het gevoel van terughoudendheid leuk vindt dat door een andere poster wordt genoemd - en dat zou hem een veilig gevoel kunnen geven (gebaseerd op onzekerheden/pesten) of mannelijk (uitpuilend):
- doe wat rollenspel alsof je een agent bent die hem ergens voor oppakt en hij probeert onder de aanklacht uit te komen
- geef een blowjob door de kousen, scheur ze en bevrijd hem tegen het einde
- wil hij dat je assertiever bent in de slaapkamer?
- zou je ermee kunnen instemmen om zijn fetisj een bepaald aantal keren per maand te integreren als hij de inzet voor jou een paar keer per maand verhoogt door iets super mannelijks te doen, zoals je 'nemen' of vies praten?
- kun je voorbij het feit kijken dat het traditionele dameskleding is en je concentreren op zijn erectie/opwinding, zodat je opgewonden raakt door zijn hardheid?
- kun je hem vragen om te doen wat hij normaal alleen doet om je te laten zien wat hem opwindt - misschien in een wederzijdse masturbatiesessie?
Als je een manier kunt vinden om de aantrekkingskracht te behouden - niet op hem in damesondergoed, maar HEM. Zijn lichaam, zijn mannelijkheid, ongeacht wat hij aan heeft - ik denk dat dat zou kunnen helpen.
Of ten slotte zou je hem kunnen vragen om het strikt privé te houden, dat je niet wilt weten dat die kant van hem bestaat, maar eerlijk gezegd zal dat waarschijnlijk op de lange termijn niet werken.
Ik heb hier geen ervaring mee - ik put alleen uit de andere posters.
Als echtgenoot met deze fetisj denk ik dat Enjoliwoman hier iets op het spoor is, MAAR het klinkt alsof je eerst een paar hindernissen moet overwinnen. Je hebt gezegd dat het zijn individuele activiteit is. Hij is anders dan ik.
Ik wil gewoon een beetje over mijn huwelijk praten. Neem wat je wilt van dit, en ik weet dat dit niet jouw situatie is. Ik verlang ernaar dat mijn vrouw betrokken is bij mijn panty's dragen. Ze snapt het niet of wordt er niet opgewonden van, maar zal me verwennen door me te wrijven met haar bekousde voeten/benen. Bij een paar gelegenheden heeft ze me erin gekleed, omdat ze weet dat ik daar geil van word. Ze houdt echt van me en weet dat ik dat nodig heb.
Enjoliwoman sprak over één ding dat me raakte: assertiviteit
Soms wil ik dat mijn vrouw een paar sexy zwarte panty's aantrekt en gewoon de touwtjes in handen neemt en dit panty's-ding met me uitvecht. Vraag me vragen, maak me transparant voor haar - als dat inhoudt dat ik een paar van hen draag en zij me eerst tegenhoudt, dan zij het zo. Om zeker te zijn, ik ben transparant geweest met haar, maar als ze me liet weten dat ze er echt alles over wilde weten, zou het zoveel bevredigender zijn.
Nogmaals, ik heb het hier over mijn eigen ding. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een man dit niet met zijn vrouw wil delen, maar tegelijkertijd is het een zeer gevoelige en kwetsbare zaak om ter sprake te brengen en een negatieve reactie op iets dat zo diep en persoonlijk is - iets waar een man geen controle over heeft, kan verwoestend zijn. En dat meen ik. Zo vaak als jongen dacht ik dat ik over deze fetisj heen zou groeien, of dat ik hem zou kunnen overwinnen. Zeker, geen enkele vrouw zou het ooit accepteren, laat staan met mij trouwen met mijn aandoening. Toen ik als jonge man besefte dat het niet weggaat, maar sterker wordt. Ik ben christen en heb er vele malen over gebeden, gewoon om rein te zijn en het op zijn minst voor het huwelijk te bewaren. Ik zou een voorraad panty's verzamelen, me schuldig voelen en ze weggooien. Dan kon ik het niet meer verdragen en kocht ik een paar, dan nog een. Misschien betekende dit alles niets voor je, maar ik heb veel vergelijkbare verhalen als die van mij gelezen. Mannen die panty's dragen, hebben zo ongeveer hetzelfde verhaal in de een of andere vorm.
Ik heb er een hekel aan om een huwelijk op de rotsen te zien. Echtscheiding is zo gebruikelijk, maar toch zo destructief. Elke keer als ik er een hoor, ben ik verdrietig voor het stel, de kinderen (als ze die hebben) en de daaruit voortvloeiende vriendschappen, enz. die eronder lijden. Je bent volledig gerechtvaardigd in je gevoelens over wat er is gebeurd. Als het je walgt, kun je daar niets aan doen. Ik denk dat de vraag is: kun je nog steeds van hem houden? Neem niet overhaast de beslissing om juridische stappen te ondernemen, of zelfs maar dreigementen daartoe. Ik weet hoe dingen snel kunnen veranderen in een manipulatieve strijd.