Talk About Marriage banner
Status
Not open for further replies.
101 - 120 of 151 Posts
Misschien is MC de juiste manier. Op die manier kun je jezelf uiten op een veilige plek en hem vertellen dat je gekwetst bent en kan hij zich openstellen over zijn fetisj en zich niet schamen.

Save
Discussion starter · #103 ·
We deden relatietherapie en hij loog er doorheen en was niet open. Hij hield blijkbaar niet van de therapeut (dat kwam ik letterlijk vandaag te weten). Ik wou dat hij me dat had verteld in de loop van het jaar dat we haar zagen -

Een therapeut kan jullie beiden helpen om over een probleem te praten en overeenstemming te bereiken over hoe verder te gaan, maar als een of beiden de therapeut niet leuk vinden, of niet open en eerlijk kunnen zijn tegen een vreemde over zo'n gevoelig probleem, lijkt het echt zinloos.

Wat je niet met een therapeut kunt bereiken, kun je in plaats daarvan bereiken door te proberen open en accepterend met elkaar om te gaan. jl2005 gaf een geweldig inzicht, ik denk dat die post een geweldig cadeau voor je zou kunnen zijn om je te helpen begrijpen wat er in het hoofd van je man omgaat.

Anderen hebben er ook op gewezen dat je niet in zijn fetisj hoeft te spelen om ermee te leven, maar je kunt er wel enigszins bij betrokken zijn door iets te doen dat je niet afstoot, zoals zelf panty's dragen, of gewoon accepteren dat hij soms wat tijd alleen nodig heeft om zijn behoeften te vervullen.

Ik geloof niet in het dwingen van iemand om iets te doen wat ze gewoon niet willen doen. Ik denk dat het schadelijk is voor hun relatie en hun welzijn, maar er zijn compromissen, dingen waar je je in eerste instantie misschien niet helemaal prettig bij voelt, maar die je misschien toch opwindend vindt.

Wat betreft zijn eigen gevoelens van onaantrekkelijkheid of angst om oud te worden of wat hij ook doormaakt, ik denk dat dit echt geholpen kan worden als je partner liefdevol, bewonderend, zorgzaam en attent is. Je hoeft hem niet te vertellen dat hij er sexy uitziet in zijn hoge hakken of panty's, maar aangezien er zeker momenten zijn waarop hij kleding draagt die je aantrekkelijker vindt, kun je hem die gevoelens nog steeds laten zien.

Ik denk dat sommige punten in onze huwelijken erg zwaar kunnen zijn, maar als je beiden zoveel jaren samen hebt doorgemaakt, denk ik dat het de moeite waard kan zijn om die extra afstand af te leggen en de moeilijke punten te doorstaan, om op een plek te komen waar jullie beiden vrede kunnen vinden met jullie verschillen.

Trouwe vrouw - Hij is niet een van die en kan opgewonden raken zonder hen. Hij legt het uit dat hij ze draagt als een soort "warming-up" om zich sexy te voelen voordat hij met me is. Zoals ik al zei - ik heb hem niet in ze gezien en het maakt geen deel uit van onze "routine". Ik ben niet geĂŻnteresseerd om het op te nemen, omdat er gewoon te veel geheimzinnigheid, pijn en onenigheid over de hele zaak is geweest.
Je zegt dat hij opgewonden kan raken zonder hen, maar dan zeg je dat hij ze draagt om zich sexy te voelen voordat hij met je is.

Kan hij zich niet sexy voelen met jou zonder ze eerst te dragen?

Dat is een beetje waar ik op doel.

Discussion starter · #106 ·
Dat is een goede vraag - die zal ik hem moeten stellen. Ik gok dat hij nee zal zeggen - hij kan opgewonden raken door mij om mijn gevoelens niet te kwetsen - maar weet het niet zeker?

Hallo,
Ik ben een man van 42. Ik hou van vrouwen met panty's en hoge hakken, en ik hou ervan om panty's en hoge hakken te dragen. Tot voor kort was het mijn geheim.
3 weken geleden heb ik hier met mijn vrouw over gesproken, en ze was aangenaam verrast dat ik dit met haar deel.
Sindsdien stoppen we niet met seks te hebben, zowel met panty's (panty's met open kruis) als met hoge hakken, en het is geweldig.
We zijn 17 jaar getrouwd.

Vergeef me, ik ben niet door alle 8 pagina's van de thread gekomen.

Probeer eens te zoeken naar "Mantyhose". Het is panty's gemaakt voor mannen. Ik heb er ooit een commercial over gezien, weet niet of ze nog bestaan. Omdat het VOOR mannen gemaakt is, zou het misschien een compromis zijn?

De ex-man van mijn beste vriendin was zo. Ze kwam erachter, net als jij, en worstelde ermee, net als jij. Ze bleef bij hem (hoewel hij haar bedroog... maar hij was een aannemer in het buitenland, ze waren lange tijd gescheiden). Maar uiteindelijk brak zijn alcoholisme het huwelijk op.

Ik kende ook een andere man die deze fetisj had. Ben er nooit achter gekomen, omdat we niet zo lang praatten. Maar ik weet dat hij zich er erg voor schaamde. Hij zei dat het hem sexy maakte. (Hij was een online vriend die zich op een avond dronken tegen mij openstelde, LOL!) Hij stuurde me foto's en wilde dat ik "neerbuigend" tegen hem praatte. Hij was niet ****. Nu wou ik dat ik contact had gehouden, zodat ik meer kon leren. Uiteindelijk zag ik hem niet als partner... waarschijnlijk deels vanwege dit probleem. Dus ik kan enigszins begrijpen wat je doormaakt... hoewel het rot is dat je zo lang getrouwd was voordat het uitkwam. Het spijt me dat je dit meemaakt.

Save
Oh, oeps! Zombie-thread! Mijn fout!

Save
anarara, ik zie dat deze draad van afgelopen zomer dateert en ik zou graag willen weten hoe het jullie beiden vergaat. Jullie zitten in een vergelijkbare situatie als ik. Ik kwam er na 17 jaar huwelijk achter dat mijn man een crossdresser is. Toen ik erachter kwam, dronken we allebei veel en ik dacht dat het gewoon iets was dat hij deed als hij dronken was. Toen we allebei stopten met drinken, zei hij dat hij alle spullen die hij had (wat veel meer was dan alleen panty's!!) weg zou gooien. Hij gooide het weg, maar het feit dat hij een crossdresser is, is nooit weggegaan. Hij is nooit gestopt. Hij pakt mijn ondergoed en draagt het, heeft meerdere borstprotheses gekocht, een aparte bankrekening geopend zodat hij er spullen van kon kopen, en ik heb zelfs een postbus van hem gevonden zodat hij er spullen naartoe kan laten sturen. In het afgelopen jaar heeft hij besloten dat hij dit deel van hemzelf niet langer kan verbergen, dus hij gaat naar een "supportgroep", die eigenlijk een stel jongens is die samenkomen om zich te verkleden en make-up op te doen. Met Kerstmis kocht hij meer meisjeskleding voor zichzelf dan voor mij.

Ik ben er kapot van. We hebben 2 jonge jongens. Ik wil niet dat ze erachter komen dat papa zich graag als meisje verkleedt. Ik weet dat dit nooit over zal gaan bij hem en dat hij dit altijd zal blijven doen. Ik kan het niet accepteren. Hij kleedde zich op een avond helemaal voor me aan met borsten, pruik en alles, en ik barstte in huilen uit. Ik was de volgende dag zo overstuur dat ik zelfs over zelfmoord nadacht. Ik weet ook wanneer hij zich schuldig voelt op zijn iPad, omdat hij zich ermee verstopt in de kelder of zich verstopt in de slaapkamer. Als ik de kamer binnenkom, klapt hij de hoes heel snel dicht en wist hij zijn geschiedenis elke keer als hij hem sluit. Ja, er zijn niet alleen problemen met crossdressing. Er zijn vertrouwensproblemen en tenzij je er middenin zit, begrijp je het niet. Ik weet niet wat mijn man nog meer voor me verbergt of tegen me liegt. Zelfs als ik het hem zou vragen, weet ik niet of hij eerlijk zou zijn. Jullie zitten er al 3 jaar mee en ik al 6 jaar. Ik weet dat mensen zeggen dat je het gewoon moet "accepteren", "denken aan hoe hij zich voelt", enz. Nou, dat is alles wat ik de hele dag doe, ik maak me zorgen om mijn kinderen en iedereen anders, dus wanneer kunnen we ons zorgen maken om onszelf en ons geluk en niet het gevoel hebben dat we elke dag een leugen leven?

Het spijt me voor de tirade, maar vandaag was de culminatie van vele jaren frustratie van mijn kant. Ik zal counseling voorstellen en als hij daar niet mee instemt, dan is het voor mij voorbij, want ik kan niet doorgaan met het leven van deze leugen en het gevoel hebben dat ik hem dek.

DW- Het spijt me zo dat je in deze situatie zit. Het is zo moeilijk om je los te maken van de geheimhouding en het gevoel te hebben dat dit probleem objectief bekeken kan worden.

Ik gok dat je je man niet wilt beschamen voor deze neiging van hem. Maar - als je hiervan op de hoogte was geweest voordat je elkaar ontmoette, had je hier misschien niet voor gekozen. Nu je hier na 17 jaar van op de hoogte bent gebracht, voel je je vreselijk omdat je die keuze vanaf het begin had willen hebben, en je zit vast dat je die beslissing niet kunt nemen zonder enorme kosten voor jou, hem en je kinderen.

Weet alsjeblieft dat het oké is om te zeggen: "Ik ben het hier niet mee eens"....
Je zult een heel moeilijk gesprek moeten voeren met je man (misschien in aanwezigheid van een therapeut).

Hoogstwaarschijnlijk zal je man niet veranderen en van hem verwachten dat hij zich inhoudt, zou moeilijk zijn. De discussie zou zich dus moeten richten op "hoe kunnen we dit laten werken met de kennis hiervan, en wat zou je als zijn vrouw nodig hebben om dit te laten werken."

Als dit iets is waar je gewoon niet mee kunt leven (wat HEEL goed is - je hebt alle recht om je zo te voelen), dan moet je hem respectvol vertellen dat dit huwelijk moet eindigen.

Nogmaals - het spijt me zo dat je zo overrompeld bent.

Veel succes.

Discussion starter · #114 ·
DW, ik heb me al een tijdje niet meer aangemeld. Het spijt me dat je dit doormaakt en ik "voel je pijn" helemaal. De dingen zijn voor ons achteruitgegaan, het spijt me dat te moeten zeggen. In de afgelopen 4 maanden zijn we 2 keer intiem geweest en hij kan geen erectie meer behouden. Ik heb het steeds weer geprobeerd - maar ik denk niet dat ik het nog lang kan volhouden. We gaan naar een therapeut en hij praat alleen maar in de sessie - geen actie erna. Ik heb het gevoel dat we allebei onze tijd aan het verspillen zijn. Ik heb het aan niemand verteld (behalve dit forum en de therapeut), omdat ik me schaam. Ik blijf voor mijn kinderen, maar op dit moment heb ik niet echt het gevoel dat ik hen een plezier doe door in een liefdeloos huwelijk te leven. Ik wens je veel succes. Ik denk dat je je net als ik heel alleen voelt.:(

DW, ik heb me al een tijdje niet meer aangemeld. Het spijt me dat je dit meemaakt en ik "voel je pijn" helemaal. De dingen zijn voor ons achteruitgegaan, het spijt me dat te moeten zeggen. In de afgelopen 4 maanden zijn we 2 keer intiem geweest en hij kan geen erectie meer behouden. Ik heb het steeds weer geprobeerd - maar ik denk niet dat ik het nog lang kan volhouden. We gaan wel naar een therapeut en hij praat alleen maar in de sessie - geen actie erna. Ik heb het gevoel dat we allebei onze tijd aan het verspillen zijn. Ik heb het aan niemand verteld (behalve dit forum en de therapeut), want ik schaam me. Ik blijf voor mijn kinderen, maar op dit moment heb ik niet echt het gevoel dat ik hen een plezier doe door in een liefdeloos huwelijk te leven. Ik wens je het allerbeste. Ik denk dat je je net als ik heel alleen voelt.:(
Praten en drie dollar levert een kop koffie op.

Als hij geen actie onderneemt, kan de ongelukkige volgende stap heel goed de bieding "D" zijn. Blijven voor de kinderen (IMHO) omvat DIT NIET...

Ik denk dat veel posters dit gewoon niet begrijpen.

Ik kan me voorstellen dat als mijn vrouw zou ontdekken dat ik een fetisj heb voor het dragen van vrouwelijke kleding, dit de manier waarop ze mijn seksualiteit ziet volledig zou veranderen, op een slechte manier.

Ze wordt opgewonden van sterke, mannelijke mannen en dit zou haar wereld op zijn kop zetten, omdat ze zich geen sterke, mannelijke man kon voorstellen in een roze kanten string en dijhoge kousen.

Ze zou het gewoon niet kunnen, in haar ogen zou het net zo begrijpelijk zijn als het concept van droog water.
Ze zou er niet overheen kunnen komen.

Als hij deze fetisj al vanaf het begin van jullie relatie heeft, dan is het zijn schuld dat hij niet heeft geprobeerd je erbij te betrekken voordat je je vastlegde.

Als hij deze fetisj heeft ontwikkeld nadat jullie je hadden vastgelegd, dan is het gewoon triest en de schuld van niemand.

Ik ben er zeker van dat hij het heeft verborgen omdat hij zich er terdege van bewust is hoe jouw reactie zou zijn, want ik weet al hoe de reactie van mijn vrouw zou zijn.

Ik denk echter niet dat enige vorm van counseling iets kan veranderen aan de eigenschappen die je aantrekkelijk of onaantrekkelijk vindt in een man.

• Like
Reactions: annarara
Save
Ik denk dat veel posters dit gewoon niet begrijpen.

Ik kan me voorstellen dat als mijn vrouw zou ontdekken dat ik een fetisj heb voor het dragen van vrouwelijke kleding, het de manier waarop ze mijn seksualiteit ziet volledig zou veranderen, op een slechte manier.
Ze wordt opgewonden van sterke mannelijke mannen en dit zou haar wereld op zijn kop zetten, omdat ze zich geen sterke mannelijke man kon voorstellen in een roze kanten string en dijhoge kousen.

Ze zou het gewoon niet kunnen, in haar ogen zou het net zo begrijpelijk zijn als het concept van droog water.
Ze kon er niet overheen komen.

Als hij deze fetisj vanaf het begin van jullie relatie heeft gehad, dan is het zijn schuld dat hij niet heeft geprobeerd je erbij te betrekken voordat je je vastlegde.

Als hij deze fetisj heeft ontwikkeld nadat je je hebt vastgelegd, dan is het gewoon triest en de schuld van niemand.

Ik weet zeker dat hij het heeft verborgen omdat hij zich er terdege van bewust is hoe je zou reageren, want ik weet al hoe mijn vrouw zou reageren.

Ik denk echter niet dat hoeveel counseling dan ook de eigenschappen kan veranderen die je aantrekkelijk of onaantrekkelijk vindt in een man.
Ik denk dat dit is waar OP is. Ze kwam erachter.

Slechts mijn twee cent, en corrigeer me als ik het mis heb, OP, maar de disconnect ligt waarschijnlijk in vertrouwen. Ik weet niet zeker wie het zei, maar er is een gezegde dat "als je de kleine dingen niet kunt vertrouwen, kun je niet verwachten dat je de grote dingen kunt vertrouwen".

Dit ontdekken (nogmaals - corrigeer me als ik het mis heb, OP) heeft waarschijnlijk haar vertrouwen verbrijzeld...

DW, Ik heb me al een tijdje niet meer aangemeld. Het spijt me dat je dit meemaakt en ik "voel je pijn" helemaal. De dingen zijn voor ons achteruitgegaan, het spijt me dat te moeten zeggen. In de afgelopen 4 maanden zijn we 2 keer intiem geweest en hij kan geen erectie meer behouden. Ik heb het geprobeerd en geprobeerd - maar ik denk niet dat ik het nog lang kan volhouden. We gaan naar een therapeut en hij praat alleen maar in de sessie - geen actie daarna. Ik heb het gevoel dat we allebei onze tijd aan het verspillen zijn. Ik heb het aan niemand verteld (behalve dit forum en de therapeut), omdat ik me schaam. Ik blijf voor mijn kinderen, maar op dit moment heb ik niet echt het gevoel dat ik hen een plezier doe door in een liefdeloos huwelijk te leven. Ik wens je het allerbeste. Ik denk dat je je net als ik heel alleen voelt.:(
Annara, hij is ****. Niet jouw schuld.

We zijn 2 keer intiem geweest en hij kan geen erectie meer krijgen. (
Zelfs met damesondergoed aan? Is er iets veranderd?Ik denk dat hij **** is. Hij kan wel opgewonden raken, alleen niet met jou. Beveel een trio aan als de enige manier om je huwelijk te redden. MMF. Kijk hoe hij omgaat met de man.

101 - 120 of 151 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.