Talk About Marriage banner
Status
Not open for further replies.
141 - 160 of 1,002 Posts
Waarom heb ik dit allemaal geschreven? Omdat ik mijn man terug wil en op hem zal wachten. Wat kan ik anders doen? Ik heb veel gelezen op dit forum en andere en het lijkt erop dat in de meeste gevallen de BS de huwelijk of relatie uiteindelijk een nieuwe kans zal geven.

Mijn nu ex-man zei dat hij geen beloften kon doen. dat de scheiding iets is dat hij nu moest doen en wie weet wat de toekomst zal brengen. Hij zei me mijn leven te leiden en dat hij op een dag misschien op mijn deur zou kloppen; of niet.
Zoals anderen al hebben gezegd, denk ik dat je kansen klein zijn. Om ĂĽberhaupt een kans te maken, moet je heel duidelijk maken dat je hem in een oogwenk terugneemt. Ga niet met anderen uit, zelfs niet als hij dat wel doet. Je hebt hem tot in de kern afgewezen. Nu heeft hij een kans nodig om jou af te wijzen.

Je kinderen zullen een goede brug naar hem zijn. Maak geen excuses bij hen, spreek goed over hun vader en laat weten dat je geen behoefte hebt om te daten. Doe het niet overdreven, maar kleed je netjes als je in de buurt van hem en je kinderen bent. Blijf gewoon de ene voet voor de andere zetten en de tijd kan helpen.

Ik herinner me een geval (ik denk op dit forum) waarbij een gelukkig getrouwde vrouw een affaire had met een buurman. Ze legde uit dat het was alsof je naar je favoriete restaurant ging en altijd je favoriete gerecht (haar man) bestelde. Dan kom je erachter dat het restaurant sluit (ze was rond de 40) en je nooit een van hun andere gerechten had besteld die er geweldig uitzagen (andere mannen).

Ze werd betrapt, ze stopte met haar baan en haar man betaalde voor een appartement voor haar. Haar kinderen, vooral haar jonge dochter, haatten haar. Dit duurde twee jaar. Ze bleef gewoon spijt hebben zonder excuses en haar man kwam terug. Hij was een goede familieman en ik denk dat hij vertrouwd seks wilde. Ze begon er weer goed uit te zien voor hem en was een zekerheidje.

Ze werd betrapt, ze stopte met haar baan en haar man betaalde een appartement voor haar. Haar kinderen, vooral haar jonge dochter, haatten haar. Dit duurde twee jaar. Ze bleef gewoon spijt hebben zonder excuses en haar man kwam terug. Hij was een goede familieman en ik denk dat hij vertrouwd seks wilde. Ze begon er weer goed uit te zien en was een zekere zaak.
Die laatste zin maakt me depressief. Hij nam genoegen met minder terwijl hij beter had kunnen vinden.

Klinkt als KingwoodKev. Hij werd verbannen toen aan het licht kwam dat hij een tweede account ("CincyBluesFan", IIRC) gebruikte om te posten in het LTSiM-forum.

Hij werd onlangs betrapt op het gebruik van weer een ander account, en ook die werd verbannen.

Voor zover ik me herinner, had elk van zijn persona's een ander verhaal. Alleen al op basis daarvan zou ik niet te snel iets geloven dat hij via een van hen (vooral KK) heeft gepost.
Gepost via mobiel apparaat

Save
Hallo Happy. Ik weet het niet. Ik ben dit allemaal aan het lezen en ben in shock.
Vermenigvuldig die schok met 10 tot de 100e macht, en je krijgt een idee hoe hij zich voelde toen je BH over je affaire hoorde.

"Mijn man was zo goed voor me, hield van me en verwende me tot in het extreme, ik kan niet geloven dat ik hem dit heb aangedaan. We waren meer dan 25 jaar samen en hij was de meest liefdevolle en zorgzame persoon die ik ooit heb ontmoet en de eerste persoon die onvoorwaardelijk van me hield. Ik hou van hem met heel mijn hart en zal dat altijd doen, maar ik ben hem toch vreemdgegaan."

Ik ben benieuwd hoe je dit kunt zeggen. Van een man houden "met HEEL je hart" en hem bedriegen is niet mogelijk. Minstens een beetje van je hart was op zijn minst verliefd op jou en de andere man.

Je kwam hier vragen of er een manier was om hem terug te krijgen. Welnu, hij heeft een jaar gehad om over de schok van wat er is gebeurd heen te komen. Hij is nog steeds niet terug.

Je kunt niets aan het verleden doen. Wij (zoals wij allemaal, inclusief ikzelf) verdienen zware straffen voor onze zonden. Maar ik durf te wedden dat je man en iedereen die van je houdt, je wil vergeven. Dat staat niet gelijk aan je terugnemen. Dat is meer dan hij misschien kan, zelfs als hij dat zou willen.

Je HEBT een andere kans op liefde en geluk, als je bereid en TOEGEWIJD bent om eerlijk en loyaal te zijn aan iemand die hetzelfde met jou is.
Ik zeg alleen maar, ik denk serieus dat er een kans van 99,9% is dat het niet met je ex-man zal zijn.

Je gedrag was gewoon verschrikkelijk, en het duurde lang, en het zou voor onbepaalde tijd zijn doorgegaan als je niet was betrapt. Daarom kan hij je niet terugnemen. Hij hield van je. Denk je niet dat hij je terug wilde nemen?????? Je moet verdergaan.

Ik weet dat Wishes geschokt is door de reactie hier. Natuurlijk kon iemand dit verhaal in elkaar zetten en het aan DG linken. Enkele zeer intelligente mensen hier.

Ik denk dat Wishes' eerste bericht heel doordacht was.

Ik ben het eens met degenen die zeggen dat DG niet terugkomt. Te veel schade daar. Ik ben echter benieuwd wat haar update is en hoe die verloopt in tegenstelling tot wat DG de andere dag plaatste.

Ik ben blij dat hij aan het genezen is. Haar weg zal ook een lange zijn, net als die van hem. Ik was daar erg actief in die thread. Verschrikkelijk verhaal

Ik weet dat Wishes geschokt is door de reactie hier. Natuurlijk kon iemand dit verhaal in elkaar zetten en het linken aan DG. Enkele zeer intelligente mensen hier.

Ik denk dat Wishes' oorspronkelijke bericht zeer doordacht was.

Ik ben het eens met degenen die zeggen dat DG niet terug zal komen. Te veel schade daar. Ik ben echter benieuwd naar haar update en hoe die verloopt in tegenstelling tot wat DG de andere dag plaatste.

Ik ben blij dat hij aan het genezen is. Haar weg zal ook een lange zijn, net als de zijne. Ik was daar zeer actief in die thread. Verschrikkelijk verhaal
Waarom denk je dat het doordacht is?
Gepost via mobiel apparaat

dit zijn berichten voor de BS

Ze zoekt hier geen begeleiding. Het enige doel is duidelijk.

Ik lees deze threads die zijn gestart door de zeer berouwvolle WW en denk... deze wanhopige woorden zijn bedoeld voor haar BS, van wie ze weet dat hij dit forum gebruikt voor ondersteuning.

Wanhopige rechtvaardigingen... wanhopige verklaringen van vastberaden toewijding aan degene die verloren is als hij maar zou terugkeren.

"Schat, ik ben veranderd. Kom alsjeblieft terug".
-Don Henley

Het is zeker "achterafbedachtzaam".
Geplaatst via mobiel apparaat
Ik worstel met het verbinden van "bedachtzaam" of zelfs "achteraf bedachtzaam" met "Ik weet niet waarom ik mijn geweldige echtgenoot heb bedrogen".

En "help me hem terug te krijgen omdat hij verder is gegaan".

Als ze van hem hield, zou ze willen dat hij gelukkig is, toch?

ps: Ik heb een deel van die thread op SI gelezen. Ik wil niet verder lezen.

• Like
Reactions: MattMatt
Save
Waarom denk je dat het attent is?
Kijk, weinigen waren harder voor haar dan ik in die draad. Ik heb deze vrouw in elke post lange tijd verpletterd. En ik neem mijn woorden NIET terug. Ik denk dat DoneGone de juiste beslissing heeft genomen en ik heb hem er zelfs van beschuldigd er te lang over te doen.

Mijn 'attente' opmerking was niet om Wishes te behagen. Het vergt ballen om naar CWI te komen en alles toe te geven wat ze deed, terwijl ze waarschijnlijk naar Loveshack had kunnen gaan, waar ze in sommige kringen tot heldin zou zijn uitgeroepen.

Dat is zo ongeveer wat ik wilde zeggen. Misschien was de term 'attent' niet de beste om te gebruiken. Ik zal echter wel dit zeggen: Na het lezen van de andere kant van dit verhaal en het ontdekken van de impact die het nu op beide kanten heeft, ben ik geĂŻnteresseerd om te zien hoe het afloopt. Erg geĂŻnteresseerd.

Natuurlijk zou ik graag willen zien dat 'Wishes' herstelt en iets maakt van deze puinhoop die ze heeft gecreëerd, nu het zeker is dat ze geen voordeel zal halen uit haar overspelige acties. Als ze er voordeel uit zou halen, dan zou ik duidelijk het gevoel hebben dat DG niet genoeg heeft gedaan. Ik wil zien dat DG zich herpakt en vanaf nu een geweldig leven heeft. Ze is al zo ongeveer alles kwijtgeraakt wat ze heeft. Haar nog meer pech toewensen bovenop de gevolgen die ze al heeft ondervonden, zou zinloos zijn. Hij komt toch niet meer bij haar terug, dus in zekere zin wens ik haar geluk bij het vinden van een herstelbare route.

Ik denk zeker dat het lef van haar zal vergen om hier te blijven. Het plaatsen van de OP is een goede eerste stap, maar hier daadwerkelijk blijven hangen is waar de rubber de weg raakt, naar mijn mening. SI is een veel zachtere plek om te landen en zal haar, denk ik, veel meer in staat stellen. Hier zal ze wat harde liefde krijgen - een deel ervan redelijk, een deel niet zo redelijk. Als ze inderdaad de ex van DoneGone is, heeft ze echt wat heel harde liefde nodig als haar doel is om een beter mens te worden.

Re: dit zijn berichten voor de BS

Ze is hier niet op zoek naar begeleiding. Het enige doel is duidelijk.

Ik lees deze threads die zijn gestart door de zeer berouwvolle WW en denk... deze wanhopige woorden zijn bedoeld voor haar BS, van wie ze weet dat hij dit forum gebruikt voor steun.

Wanhopige rechtvaardigingen... wanhopige verklaringen van vastberaden toewijding aan degene die verloren is als hij maar zou terugkeren.

"Schat, ik ben veranderd. Kom alsjeblieft terug".
-Don Henley
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Het is meestal een zekere weddenschap.

Maar - er is altijd een 'maar' - hier in CWI is er voldoende bewijs dat soms, zelden maar soms, WS veranderen en willen boeten. Ze willen vaak boeten door op de een of andere manier goed te maken met hun BS. Dat kan een onrealistische verwachting zijn, maar een natuurlijke. Meestal hebben BS en WS allebei een vreselijke tijd om afstand van elkaar te nemen.

Wishes heeft niet genoeg gepost om zelfs maar te kunnen raden wat haar mate van berouw is. Als het zo hoog is als ik hoop, wens ik haar veel succes met haar inspanning.

Wensen,

Het spijt me dat u zich in deze situatie bevindt. De affaire was een kritieke fout in uw beoordelingsvermogen en u betaalt er nu een zeer hoge prijs voor.

De enige echte raad die ik u kan geven, is om voor uzelf te zorgen - mentaal en fysiek. Schuld en verdriet kunnen echte schade aanrichten. Raadpleeg uw arts of een psychiater voor medische behandeling om een deel van wat u ervaart aan te pakken. Bewegen zal ook helpen.

Ik weet niet of u de WW bent waarnaar DoneGone in een ander forum verwijst, maar dat was moeilijk te lezen. Affaires met vreemden zijn al erg genoeg, maar de connectie hebben, komt echt veel harder aan. DoneGone liet een paar sms'jes zien waarin de OM tekeerging tegen uw man. Eerlijk gezegd klonk hij (de OM) als een vervelende eikel. (ja, ik ben me er terdege van bewust dat eikels aantrekkelijk zijn voor vrouwen)

Maakte dit deel uit van de "schtick" die hij gebruikte - uw man neerhalen? Uw man las de e-mails/sms'jes tussen jullie twee, dus ik ben benieuwd of dat een terugkerend thema voor u was. Dat voorspelt uiteraard niets goeds voor een verzoening in de toekomst.

Ook als u de betreffende WW bent, moet ik vragen... wat in vredesnaam dacht u door uw dochters hierbij te betrekken? Ze hadden hier nooit aan blootgesteld mogen worden.

Tot slot, u bent betrapt. Als dat niet was gebeurd, zou u dan nog steeds in de affaire zitten? Waar zag u het naartoe gaan?

Ik worstel met het verbinden van "bedachtzaam" of zelfs "na bedachtzaam" met "Ik weet niet waarom ik mijn geweldige echtgenoot heb bedrogen".

En "help me hem terug te krijgen omdat hij verder is gegaan".

Als ze van hem hield, zou ze toch willen dat hij gelukkig is, nietwaar?
Oké, dus misschien "achteraf bedachtzaam".

Save
141 - 160 of 1,002 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.