Talk About Marriage banner
Status
Not open for further replies.

Standaard bewijsbericht

2 reading
344K views 331 replies 95 participants last post by  sunsetmist  
#1 · (Edited)
VAR's en het verzamelen van bewijs

De gebruikelijke disclaimer om de geslachten om te draaien indien nodig, we krijgen hier meestal bedrogen echtgenoten. Doe je juridisch onderzoek etc.

Je vrouw gedraagt zich vreemd. Haar telefoon en e-mail hebben plotseling wachtwoorden die je niet kent. Ze sluit telefoon-apps af of verandert vensters op de computer wanneer je de kamer binnenkomt. Ze blijft plotseling uit tot 2 tot 5 uur 's ochtends. Ze heeft nieuwe, single vrienden. Ze is afgevallen en kleedt zich ook nog eens uitdagender. Haar ex nam 3 weken geleden contact met haar op en ze wil 'afspreken om bij te praten op een openbare plek' 'Ik hou van je, maar ben niet verliefd op je.' of een versie daarvan. Klinkt dit bekend in de oren? Als je vrouw thuiskomt van een tijdje alleen, verwisselt ze dan meteen inlegkruisjes, verwisselt ze slipjes, misschien wast ze ze zelfs meteen?, doucht ze? Dit kan een achteraf opruiming zijn.

Als je dit leest, gaat je gevoel helemaal los. 'Ontspan', in die zin dat de kans groot is dat je in ieder geval niet gek bent. 'Je gevoel' is je basisinstinct uit de periode van de grotbewoner. Er is iets aan de hand met je partner. Het is een deel van je geest dat in je is ingebouwd en in je DNA zit. Je kunt waarschijnlijk niet slapen. Je valt als een gek af en hebt geen honger. Nou, als je dit leest en dat is 90% van jullie die dit lezen als het de eerste keer is... Je begint aan wat waarschijnlijk de ergste tijd van je leven gaat worden.

Kop op, ja, ik weet dat het nu bijna onmogelijk te geloven is, maar ik en de mensen hier bij TAM hebben tientallen mannen door dit proces geleid. Sommigen verzoenen zich, de meesten niet op de lange termijn, dus wees je daarvan bewust. De meesten van ons hangen rond deze grimmige plek voor een gevoel van 'pay it forward' en 'de waarheid achterhalen'. Zelfs bij een scheiding vinden de meesten op de lange termijn weer liefde... ja echt. Vaak kiezen ze een veel, veel betere toekomstige partner. Lees poster BFF voor een draad van ellende, scheiding, herstel en een nieuwe, geweldige vrouw in zijn leven. Jonger en aantrekkelijker, ja, maar ook een met betere grenzen, vaak een veel, veel betere persoonlijkheid. Oh, en ze mogen die eerste keer met haar meemaken nadat de eerste 'ik hou van je's' zijn uitgewisseld. Weet gewoon dat voor de meerderheid, zelfs als het huwelijk crasht, je je over zes maanden, een jaar, misschien twee jaar zult afvragen hoe je zo snel zo ver bent gekomen en hoe geweldig je nieuwe leven is. Je zult ook VEEL, VEEL sterker zijn als persoon.

Dus. Hier zijn je instructies. Doe dit nu. Ik bedoel niet volgende week. Ik bedoel, bedenk iets binnen de komende dag en DOE HET! Niet kijken zal je pijn alleen maar verlengen.
Regel 1 hiervoor.
ZWIJG. Ogen open. JOUW mond dicht. Confronteren maakt ze alleen maar beter in het verbergen.
Regel 2 hiervoor.
ZWIJG. Ogen open. JOUW mond dicht. Confronteren maakt ze alleen maar beter in het verbergen.
Regel 3 hiervoor.

GEEN CONFRONTATIES MEER!! Speel een tijdje de domme echtgenoot. Drijf haar niet verder ondergronds! Zachte confrontaties met weinig bewijs WERKEN ZELDEN EN MAKEN HET ACHTERHALEN VAN DE WAARHEID ALLEEN MAAR MOEILIJKER!!! DIT VERLENGT JE PIJN!

Koop 2 sony ICDPX312 of ICDPX333 voice-activated recorders. Best Buy verkoopt ze voor ongeveer 50 dollar. KOOP GEEN goedkope VAR. SONY SONY SONY. GEBRUIK LITHIUM batterijen. We hebben voorbeelden van 25 uur opnames met behulp van deze sony recorders. Mijn icoon hier IS een Sony ICDPX312. Nee, ik heb geen aandelen in of werk niet voor Sony.

Installatie-instructies staan op pagina 19. Ook goede dingen op pagina 31.
Gebruik een bitsnelheid van 44K voor het balanceren van de bestandsgrootte versus kwaliteit. GEBRUIK GEEN 8K!!!!! Simpel gezegd. Hoe hoger de kwaliteit, hoe beter het geluid en 8K is waardeloos. OOK. Hoe hoger de kwaliteit, hoe meer je de mp3 in Audacity kunt manipuleren.
Zet VOR 'aan', zie pagina 38
Zie pagina 40 voor het toevoegen van geheugen indien nodig
Speel er zelf mee om er vertrouwd mee te raken. TEST HET UIT
Zet de pieptoon uit. Het staat in een van de menu's. Je kunt zelfs preventieve verdediging spelen door naar een dollarstore te gaan, supergoedkope oortelefoontjes te kopen, de oordopjes af te knippen maar de jack erin te steken, waardoor de luidspreker daadwerkelijk wordt uitgeschakeld voor extra bescherming.

Ga naar Walmart en koop zwaar klittenband.
Dit is één item: Velcro Heavy-Duty Hook and Loop Fastener VEK90117: Office : Walmart.com
ook
Koop VELCRO Hook and Loop Fasteners, Sticky-Back, voor minder bij Walmart.com. Bespaar geld. Leef beter.
Het klittenband staat meestal in de stoffenafdeling of minder vaak in het gangpad met de bevestigingsmiddelen zoals schroeven. Het klittenbandpakket is meestal blauw met een gele bovenkant. Doorzichtige verpakking toont de kleur van het klittenband, dat zwart of wit is.

Gebruik het klittenband om de var onder haar stoel VAST TE ZETTEN. BEVEILIG HET GOED!!!!!! Zo goed dat zelfs een flinke hobbel hem er niet afschopt. bevestig de ene kant HD klittenband van Walmart aan de achterkant. GEBRUIK EEN GROOT STUK
bevestig de andere kant HD klittenband weer VAST IN de autostoel. BEVESTIG HET ER OP LOS. Het moet blijven zitten bij grote kuilen of spoorwegovergangen.

Doe de tweede VAR in welke kamer ze ook gebruikt om in te praten als je er niet bent. Als je een typische man bent, gebruik dan je maatvoordeel om hem op een plek te zetten waar ze niet bij kan, zelfs op een stoel. Pas op voor de voorjaarsschoonmaak als ze dat doet.

Ik raad aan om de geluidsbestanden te exporteren naar je computer. De recorder is erg omslachtig om af te spelen.

Amazon heeft een pen-VAR die in een handtas of andere kleine plaats kan worden geplaatst om gesprekken op afstand te voeren. Ja, de pen werkt.

BELANGRIJKE waarschuwing. Als je een andere man hoort en misschien een beetje zoenen of activiteit... STOP met luisteren en laat een vertrouwde vriend luisteren en je vertellen wat er is gebeurd. Weten dat ze een bedrieger is, zal je doden. Haar horen kreunen terwijl een andere man in haar zit, zal je ziel vermoorden!!!!!! Je bent niet sterk genoeg om dat te horen. Probeer het niet. Ik weet waar ik het over heb.

Als je de opnames moet opschonen, haal dan Audacity. Het is gratis van internet. Ik heb het hier gebruikt voor var-werk voor anderen om dingen als motorgeluid te verwijderen. Indien nodig heb ik var-werk gedaan voor vier mannen hier. RDMU is de enige die een deel van de vertrouwelijkheid heeft vrijgegeven.

Laten we heel duidelijk zijn over waar de VAR voor is en niet voor is. Het zal geen toelaatbaar bewijs voor de rechtbank zijn. Het is niet voor de confrontatie. HET IS OM JE EEN VOORSPRONG TE GEVEN OP DE AFFAIR, zodat je ander echt bewijs kunt verkrijgen door te weten wie en wanneer. VERMELD NOOIT JE VAR-BEWIJS. Voor zover de bedrieger betreft, zijn ze gezien door een PI of iets anders NIET je VAR!!

De ezoom GPS is gemakkelijk te kopen bij Radio Shack en nuttig gebleken. Er is zelfs een locator-webpagina die je kunt volgen. Amazon verkoopt een detectiekit voor sperma genaamd checkmate.

Zoek naar een burner-telefoon. Dit is een tweede telefoon van een prepaid-service die alleen wordt gebruikt voor valsspelende communicatie. Dat is vaak de reden waarom vrouwen de man 'hun telefoon laten zien'. Ze gebruiken hun hoofdtoon niet voor valsspelende doeleinden.

Er is een app die teensafe heet. Het is voor zowel Iphone als Android. Het bewaakt sms'jes, GPS en facebook. Heeft geen jailbreak nodig. Niet perfect en vertraagd, maar geen jailbreak vereist.

Zoek naar een AP genaamd KIK. Het is DE app bij uitstek voor valsspelers vanaf juni 2015. apps op haar telefoon zoals woorden met vrienden. Het heeft een niet-traceerbare sms-functie.
Hier is een lijst 25 Apps om je te helpen je vriendin te bedriegen | Complex

credit Kilobit
Als de partner weet dat je misschien denkt dat er iets aan de hand is, dan zal ze waarschijnlijk een wegwerptelefoon gebruiken die heel moeilijk te traceren/kraken is. Voor het kraken van voicemails, kijk naar het oproeplog en als je nummers ziet zoals 2243 of willekeurige nummers, dachten ze waarschijnlijk dat ze voicemail of een ander wachtwoord ontgrendelden, maar belden het in plaats daarvan!! Stel een Google Voice-account in en neem de voicemail van je partner op en gebruik die van haar voor je Google Voice-account-voicemail. Gebruik vervolgens de doorstuurfunctie die gvoice je zal vertellen om te gebruiken om hun voicemail te gebruiken in plaats van de vmail van de provider. Voer dat in op haar telefoon. Houd er rekening mee dat ze geen voicemails van haar telefoon ontvangt terwijl je deze hebt geactiveerd (JIJ bent verantwoordelijk voor het controleren van de lokale wetten voordat je dit doet. Doe dit als laatste redmiddel, ze komt er misschien achter!) doe Google-zoekopdrachten op alle nummers op haar telefoon, maar verspil niet te veel tijd, ze heeft misschien 4 telefoons lol.

Credit Kilobit
Stel valstrikken op! plaats kleine stukjes papier over deuren en open alle laden nauwelijks zodat je kunt zien of ze erin is geweest en sluit ze helemaal. Doe dit met alles en ga dan een uur weg. Ze heeft hoogstwaarschijnlijk een burner-telefoon en verstopt deze in de buurt. Mijn vrouw verstopte de hare in een zak van een outfit in de achterkant van de kast.
Let op of ze 'beschermend' is over bepaalde kamers

Als hij chrome of firefox gebruikt, is er waarschijnlijk een lijst met opgeslagen wachtwoorden die je kunt bekijken. Zelfs als zijn e-mail daar niet is opgeslagen, gebruiken mensen meestal maar een paar verschillende wachtwoorden, dus een van de lijst kan werken.

Voor firefox is het Tools -> Opties -> Beveiliging -> Opgeslagen wachtwoorden

Voor Chrome is het het kleine vakje met drie balken rechtsboven -> Instellingen - Geavanceerde instellingen weergeven -> Opgeslagen wachtwoorden beheren

Als het vaderschap twijfelachtig is, (gredit graywolf2) SNP Microarray: In tegenstelling tot vruchtwaterpunctie vereist een niet-invasieve prenatale vaderschapstest geen naald die in de baarmoeder van de moeder wordt gestoken. De SNP-microarrayprocedure maakt gebruik van nieuwe technologie waarbij de baby's DNA, dat van nature in de bloedbaan van de moeder wordt aangetroffen, wordt bewaard en geanalyseerd. De test is nauwkeurig, 99,9%, met behulp van een kleine hoeveelheid DNA - zo weinig als in één cel.

Credit john1068
Zijn haar internetbrowsers ingesteld om Google als de standaard zoekmachine te gebruiken? En gebruikt ze een gmail-account? Zo ja, dan kan ze haar browsergeschiedenis verwijderen wat ze wil, dat verwijdert alleen de geschiedenis die lokaal in de browser zelf staat...
https://www.google.com/history.
Ga op ELKE computer naar https://www.google.com/history. Log in met haar gmail-gegevens en je hebt alle geschiedenis daar. Kan niet worden verwijderd tenzij je vrouw op dezelfde manier inlogt... ze zou alleen de Chrome-, IE- of Firefox-geschiedenis verwijderen, niet de Google-geschiedenis bij het verwijderen in de browser zelf.

Er lijkt geen functie te zijn binnen het Android OS waarmee verwijderde info kan worden teruggehaald, zoals te vinden is op IOS. Maar zelfs op Android, wanneer een tekst wordt verwijderd, 'verliest' het besturingssysteem gewoon het adres waar het zich op de geheugenchip bevindt, maar het staat er nog steeds.

Ga naar je computer en ga naar Dr. Fone voor Android @ Dr.Fone voor Android - Android Phone & Tablet Data Recovery SoftwareAndroid Phone Data Recovery.

Je kunt een proefversie downloaden als je besturingssysteem XP/Vista/Win 7/Win 8 allemaal op 32 of 64 bit draait.

Download het programma naar je computer, open het, sluit de Android-telefoon aan op de computer via de micro-USB-kabel en volg de instructies in het Dr. Fone-programma. Je kunt verwijderde sms'jes, mms'jes, foto's (ja, dit omvat SnapChats), video's en documenten herstellen.

Niet alles is herstelbaar omdat het besturingssysteem de gegevens blijft overschrijven, dus als je deze gegevens niet regelmatig herstelt, mis je mogelijk een paar stukjes...

Maar er zijn ook veel Android-apps die verwijderde bestanden en teksten opslaan, zelfs sommige waarmee je de app kunt downloaden en VERBERGEN (bijv. ).

Ze staan ook in haar Spotlight Search... je hoeft niet eens verbinding te maken met een computer. Alle verwijderde teksten worden nog steeds vastgehouden. Typ het TELEFOONNUMMER van de contactpersoon en elke tekst, zelfs de verwijderde, verschijnt in de zoekopdracht.

OPMERKING OVER APPLE. ALLE wijzigingen leiden tegenwoordig tot e-mailmeldingen, dus wees HEEL voorzichtig met Apple-telefoons.

IOS 7 vanaf elk startscherm zet je je vinger in het midden van het scherm en veeg je naar beneden. Voer het telefoonnummer in en begin met het lezen van de hits.

IOS 6 vanaf het eerste startscherm, veeg naar links, voer het telefoonnummer in en begin met het lezen van de hits.

Credit rodphoto 01162014
Na urenlang op internet te hebben gezocht naar software om verwijderde berichten op de iphone van mijn vrouw te vinden, heb ik deze supergemakkelijke methode bedacht.

Veeg vanaf het startscherm van links naar rechts totdat de spotlight-pagina verschijnt. Het is een scherm met het toetsenbord onderaan en een vak bovenaan met de tekst 'zoek iphone', typ je typische zoekwoorden, iets seksueels etc... Alle eerdere berichten met het zoekwoord verschijnen in een lijst, verwijderd of niet. Je krijgt alleen de eerste regel, maar dat is meestal genoeg. Heb mijn vrouw hier een paar dagen geleden weer mee betrapt!

Tapijten: veeg naar links op je eerste pagina van het hoofdmenu.

'spotlight search' onder instellingen -> algemeen -> spotlight search moet 'berichten' als aangevinkt weergeven.

Direct hier, nu: Screenshots maken op iOS-apparaten -> houd de homeknop ingedrukt en druk op de slaapknop. De screenshot wordt onder je fotoalbum geplaatst.

Er is ook een app om berichten te 'stikken' als een panoramische foto, maar alleen voor iPad. ga naar de app store en zoek naar 'stitch'. Verdorie, het is 4 uur 's ochtends. ik moet naar bed.

Merk op dat dit alleen van toepassing is op Spotlight Search in IOS 6 en lager. Voor IOS 7 met Iphone 4 en 5, zet je vinger in het midden van een van de startschermen en veeg je naar beneden.

Typ de zoekreeks die je wilt (telefoonnummer, contactnaam, trefwoord, enz.) en deze zoekt elke instantie in de iPhone waar dat voorkomt.

Misschien wil je EERST naar de Instellingen>Algemeen>Spotlight Search gaan en vervolgens de gebieden die je wilt doorzoeken aanvinken of uitvinken - zorg ervoor dat 'berichten' en 'mail' zijn AANGEVINKT, anders zoekt je zoekopdracht niet in deze gebieden. Dezelfde info staat ook op de spot light op de ipad!
Als de instellingen niet zijn aangevinkt, kun je dezelfde geschiedenis vinden!

Credit tacoma 03072014

Deze Google-zoekgeschiedenis-pagina die de gewichtheffer hier noemde, registreert niet alleen de zoekterm, maar registreert ook alles wat via spraakopdracht in Google Now wordt gesproken. Er is een tekstlezing voor alles wat via Google Now in de telefoon wordt gesproken en aangezien de latere versies van Android Google Now rechtstreeks in het besturingssysteem hebben geĂŻntegreerd, wordt vrijwel alles wat in een Android-telefoon wordt gesproken, opgeslagen op https://google.com/history

Opdrachten om me te bellen, hele spraakteksten, alles wat in de telefoon wordt gezegd, staat hier. Ik weet niet eens hoe het verwijderd zou kunnen worden als je dat zou willen. Aangezien bijna iedereen een Android-telefoon heeft en spraakopdrachten populairder worden, is dit een handige tool voor een BS. Het heeft zelfs elke Google Maps/Navigator GPS-zoekopdracht opgeslagen.

Credit aan het bovenstaande en tientallen die daarvoor de moeilijkste manier mogelijk hebben bijgedragen.

#4 ·
Ik zou het eens zijn, behalve:
1) onze newbs kunnen het niet zien.
2) Het staat hier al 100 keer in cwi?

Ik gooi het naar de peanut gallery (iedereen behalve ik)... Wat denk je?

#8 ·
Ill throw it out to the peanut gallery (all except me)... Whadya think?
Ik zal het naar de peanut gallery gooien (behalve ik)... Wat denk je?
Ill throw it out to the peanut gallery (all except me)... Whadya think?
Laat het daar waar de meerderheid het kan zien.

Als iemand computervaardig is, weten ze al hoe ze hun online sporen kunnen wissen. Als ze paranoĂŻde genoeg zijn om hun auto uit elkaar te halen op zoek naar een VAR- of GPS-tracker, dan zul je toch een andere vorm van surveillance moeten vinden.

Bovendien, als je gevoel je hier brengt en je alle computerbewijzen gewist ziet en de autostoelen eruit getrokken en in de tuin ziet liggen, heb je waarschijnlijk al je antwoord gekregen.

#7 ·
Oké, prima. Maar ik zal de mijne opsplitsen in afzonderlijke berichten, zodat ze veel gemakkelijker te lezen zijn.

Top Computer Monitoring Software en Keyloggers

• Voor initiĂ«le onderzoeksdoeleinden om te bepalen of uw partner vreemdgaat
  • Tool voor monitoring tijdens R om ervoor te zorgen dat uw WS geen contact (NC) heeft gehouden - in ieder geval via de computer

Beste Computer Monitoring Software 2014 | Reviews, Ratings & Meer

Topsoftware omvat Webwatcher, SpyAgent, Spector Pro, eBlaster, etc. Deze software is er in verschillende gradaties van stealth, installatiegemak en gebruiksgemak. De meeste worden geleverd met technische ondersteuning, die u kunt contacteren als u problemen ondervindt. Kortom, je krijgt waar je voor betaalt.

Een gratis keylogger is:

Refog - met een proefversie die u kunt proberen.

#9 ·
Software voor het bewaken van mobiele telefoons

Mobile-Spy

Mobistealth

Spybubble

Voordelen van software voor het bewaken van mobiele telefoons

• U kunt berichten volgen, zelfs als ze apps gebruiken
  • Kan worden gebruikt als VAR - sommige stellen u in staat om te luisteren naar wat de microfoon van de mobiele telefoon oppikt uit de omgeving.
  • Uploadt de oproeplogboeken, screenshots, audiobestanden naar een internetserver, zodat de BS ze kunnen bekijken wanneer ze tijd hebben
  • heeft slechts eenmalige toegang tot de telefoon nodig om de software te installeren.

Nadelen van software voor het bewaken van mobiele telefoons

• Kan een paar minuten ononderbroken tijd nodig hebben om de software te installeren - kan moeilijk zijn als de WS hun telefoon bewaakt
  • Kan meer gegevens gebruiken omdat de software zijn logs uploadt naar een internetserver
  • Als iPhone - moet mogelijk jailbreaken om software te installeren
  • Als Android-telefoon - moet mogelijk de telefoon rooten om de software te installeren

#30 ·
Software voor het monitoren van mobiele telefoons

Mobile-Spy

Mobistealth

Spybubble

Voordelen van software voor het monitoren van mobiele telefoons

• U kunt berichten volgen, zelfs als ze apps gebruiken
  • Kan worden gebruikt als VAR - sommige stellen u in staat om te luisteren naar wat de microfoon van de mobiele telefoon uit de omgeving oppikt.
  • Uploadt de oproeplogboeken, screenshots, audiobestanden naar een internetserver, zodat de BS ze kan bekijken wanneer ze tijd hebben
  • heeft slechts eenmalige toegang tot de telefoon nodig om de software te installeren.

Nadelen van software voor het monitoren van mobiele telefoons

• Kan een paar minuten ononderbroken tijd nodig hebben om de software te installeren - kan moeilijk zijn als de WS zijn telefoon bewaakt
  • Kan meer data gebruiken omdat de software zijn logs uploadt naar een internetserver
  • Als iPhone - moet mogelijk jailbreaken om software te installeren
  • Als Android-telefoon - moet mogelijk de telefoon rooten om de software te installeren
Ik wou dat ik deze programma's vanaf het begin had gevonden. Nu staat er een wachtwoord op de telefoon van mijn vrouw dat ik niet weet. Voorheen had ik er gemakkelijk een kunnen installeren en het zou zoveel beter hebben geholpen. UGH!!!

#11 ·
In het geval dat uw WS hun wachtwoord in een browser heeft opgeslagen, probeer dan WebBrowserPassView. Het werkt met Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Firefox, Opera, etc. Het is niet gegarandeerd dat het werkt, maar het zal werken als uw WS onvoorzichtig genoeg was om op "ja" te klikken, toen de browser hen vroeg of ze het wachtwoord wilden opslaan toen ze inlogden op een site.

WebBrowserPassView v1.26

WebBrowserPassView - Verloren wachtwoorden herstellen die zijn opgeslagen in uw webbrowser

Image

#12 ·
ALS uw WS Skype heeft gebruikt om contact op te nemen met hun Affair Partner (AP), dan is er een kans om de Skype-logs op te halen die op de computer zijn opgeslagen.

SkypeLogView v1.36 - Skype Log Viewer (.dbb- en main.db-bestanden)

Skype Logs Reader/Viewer (.dbb- en main.db-bestanden)

Image

En het is gratis

#19 ·
SI lijkt GEEN advies toe te staan over het vangen... tenzij je ze betaalt voor toegang tot die sectie. Trouwens, heeft iemand toegang tot die sectie? Is het goed?
LS lijkt algemeen advies toe te staan zonder merken en in kleine individuele doses.

Daarom is TAM geweldig. Stap voor stap, play by play, exacte instructies toegestaan.

#21 ·
Ok. Nu hebben we er een nodig voor de niet-technische vrouwen. Je was me kwijt bij het gebruik van 44k bit rate.
Je zult de VAR-handleiding moeten raadplegen voor verduidelijking, maar in wezen betekent een lagere bitrate een slechte audio-opname MAAR de bestanden zullen kleiner zijn. De hogere bitrates betekenen een betere audiokwaliteit, maar grotere bestanden... wat eerlijk gezegd helemaal geen probleem zou moeten zijn.

Save
#23 ·
Hier zijn nog een paar geweldige tips voor het verzamelen van bewijsmateriaal:

1) Voertuigen volgen: De meeste GPS-trackers vereisen een dure maandelijkse vergoeding voor de bewakingsdienst plus een voeding om effectief te zijn. De Trackstick Mini is een van de beste GPS-apparaten die ik heb gezien. Je kunt hem online kopen voor ongeveer $ 290. Het is een eenmalige vergoeding en vereist geen maandelijkse vergoeding. De stick kan in de auto worden verborgen en werkt op batterijen. U kunt vervolgens de inhoud van de GPS-tracking eenvoudig met een laptop downloaden. Klein genoeg om indien nodig in een grote handtas te verbergen.

2) Het huis in de gaten houden: meld u aan voor ADT Pulse. Eenmaal aangesloten, kunt u de in- en uitgang van uw huis op afstand vanaf een mobiele telefoon bewaken. Als u bewegingsdetectoren en camera's aansluit, kunt u zien wanneer mensen uw huis betreden (en wie).

Zal meer tips plaatsen als ik eraan denk

#24 ·
Keylogging: Als u het wachtwoord van uw doelwit niet weet, is het installeren van een keylogger op de hoofdcomputer die hij/zij gebruikt de beste keuze. Zorg ervoor dat dit geen werkcomputer is. Opties zijn onder meer softwaregebaseerde oplossingen (Webwatcher en SpectorPro) die het meest worden gebruikt. Ik heb Webwatcher gebruikt en het werkt redelijk goed. Als uw doelwit dezelfde desktopcomputer gebruikt, is het gemakkelijk om een USB-gebaseerde keylogger erop te verbergen. Een USB-gebaseerd apparaat vereist geen software en is 100% onzichtbaar voor antivirus. Nieuwere USB-gebaseerde keyloggers zijn wifi-gebaseerd en u kunt de informatie op afstand ophalen. Een website die redelijk goed is, is keelog.com. USB-gebaseerde keyloggers registreren gewoon elke toetsaanslag, wat soms moeilijk te volgen is (elke delete-toets wordt geregistreerd). De softwaregebaseerde logprogramma's zijn in dit opzicht beter.

Afbeelding info: De meeste foto's die met een telefoon of camera zijn gemaakt, hebben onderliggende metadata die erin verborgen zitten. Er zijn softwareprogramma's die u kunt gebruiken om de metadata te lezen, of zelfs online tools. Bekijk http://regex.info/exif.cgi. Deze specifieke site geeft u details over datum, tijd, type camera, of de flitser aanstond en zelfs GPS-coördinaten (indien geactiveerd op de telefoon).

Goedkoopste GPS-tracking: Google volgt al uw locatie-info, vooral als u een smartphone heeft. Als uw doelwit een van de Google-apps (mail, agenda, etc.) op zijn/haar smartphone gebruikt, dan kunt u heel gemakkelijk al hun locatiegeschiedenis volgen. Dit gebeurt allemaal in stilte zonder dat ze het weten. Zolang ze hun telefoon aan hebben staan, zal Google volgen. Om details over hun locatie- en datum/tijdgeschiedenis te krijgen: 1) Log in op Google met de gebruikersnaam/het wachtwoord van het doelwit 2) Klik op Foto in de rechterbovenhoek van de naam van het doelwit 3) Klik op Account 4) Klik op accountgeschiedenis 5) Klik op Accountgeschiedenis. Als de locatiegeschiedenis al is geactiveerd, klik dan op "Geschiedenis beheren". Zo niet, klik dan op "tracking inschakelen"

Opslag van bewijsmateriaal: Al het bewijsmateriaal dat u verzamelt, moet op meerdere plaatsen worden opgeslagen. Koop een paar USB-gebaseerde thumbdrives en bewaar de originelen erop en bewaar ze in een kluis. Upload ze ook voor de zekerheid naar een cloudgebaseerde opslagoplossing. De beste zijn Google Drive en Onedrive. Maak een back-up e-mailaccount aan op Gmail of Outlook. Schakel tweefactorauthenticatie in op deze accounts en bewaar al het bewijsmateriaal in de cloud. Log periodiek in op deze accounts om te voorkomen dat ze worden uitgeschakeld.

Back-up telefoon: Koop een goedkope trac-fone of andere prepaid service. Deze kosten ongeveer $ 25 en kunnen gemakkelijk maandelijkse minuten toevoegen. Maak een Google Voice-account (deze zijn gratis) en koppel deze aan de nieuwe burner-telefoon. U kunt dan sms-berichten verzenden en ontvangen van twee nieuwe telefoonnummers. Gebruik deze telefoon om de telefoonnummers van de OM/OW te bellen en meer bewijs te verzamelen.

Maak een notitieboek: u zult details in de loop van de tijd vergeten. Noteer alles in een notitieboek (op papier of online) zodat u details kunt onthouden. Toen ze zei dat ze wegging, met wie ze wegging, etc. Dit komt later van pas als je probeert haar leugens te ontmaskeren. Uw advocaat kan hier ook in geĂŻnteresseerd zijn.

#25 ·
Even een waarschuwing over Spokeo. Ik heb ze vorig november kort gebruikt, het was niet echt nuttig om me informatie te geven die ik al niet wist. Betaalde een goedkope, per zoekopdracht fee.

Ik merkte net dat er deze maand een bedrag van 14,85 dollar op mijn creditcard stond. Ik ging naar Spokeo en er stond dat ik geabonneerd ben op het Premium abonnement voor 4,95 dollar per maand. Ik heb het abonnement geannuleerd, maar er stond dat ik nog toegang heb tot en met december.

Ik heb ze vanmorgen twee keer gebeld om te annuleren, maar gaf het op na elke keer 15-20 minuten in de wacht te hebben gestaan. Dit is de eerste keer dat ik sinds november een factuur heb gekregen voor de fee per gebruik, dus ik weet niet zeker waarom ik ineens een abonnement heb. Erg dubieus.

Verder had ik in de eerste plaats geen geluk met ze, YMMV.
Geplaatst via mobiel apparaat

#26 ·
Even een waarschuwing over Spokeo. Ik heb ze vorig november kort gebruikt, het was niet echt nuttig om me informatie te geven die ik al niet wist. Betaalde een goedkope, per zoekopdracht fee.

Net gemerkt dat er deze maand een bedrag van 14,85 dollar op mijn creditcard stond. Ging naar spokeo en er stond dat ik ben ingeschreven voor het Premium abonnement van 4,95 dollar per maand. Ik heb het abonnement geannuleerd, maar er stond dat ik nog toegang heb tot en met december.

Ik heb ze vanochtend twee keer gebeld om te annuleren, gaf het op na elke keer 15-20 minuten in de wacht te hebben gestaan. Dit is de eerste keer dat ik sinds november ben gefactureerd voor de per-gebruik-fee, dus ik weet niet zeker waarom ik ineens ben ingeschreven voor een abonnement. Erg schimmig.

Bovendien had ik in de eerste plaats geen geluk met ze, YMMV.
Geplaatst via mobiel apparaat
Ja, soms is de gemakkelijkste manier om bedrijven als dat te laten stoppen met het belasten van je kaart, om je kaart als verloren of gestolen op te geven.

#27 ·
Een andere handige methode om uw weglopers te volgen, is de Tile:

https://www.thetileapp.com/

Dit zijn kleine vierkante tegels die overal verborgen kunnen worden (portemonnee, portemonnee, sleutelhanger, auto, enz.). De tegels kunnen worden gevolgd met een app op de iPhone. De tegels kosten $ 20 per stuk en gaan tot een jaar mee voordat de batterij leeg is.

Ik heb deze zelf nog niet geprobeerd, maar de prijs is echt goedkoop in vergelijking met andere methoden om te volgen.

#28 ·
Een andere handige methode om uw weglopers te volgen, de Tile:

https://www.thetileapp.com/

Dit zijn kleine vierkante tegels die overal verborgen kunnen worden (portemonnee, portemonnee, sleutelhanger, auto, etc.). De tegels kunnen worden gevolgd met een app op de iPhone. De tegels kosten $ 20 per stuk en gaan tot een jaar mee voordat de batterij leeg is.

Ik heb deze zelf nog niet geprobeerd, maar de prijs is echt goedkoop in vergelijking met andere methoden om te volgen.
Ik heb dit zelf bekeken, maar alleen omdat mijn vrouw onlangs haar sleutels kwijt was. Het kostte ons iets van $ 180 om ze allemaal te vervangen. Grote PITA.

Save
#33 ·
Ik denk dat mijn man vreemdgaat.... Zijn Samsung Galaxy iPhone is vergrendeld, ik heb geen toegang tot zijn Sprint-account. Hij zal de thuiscomputers niet gebruiken.

Ik ga vandaag VAR kopen. Kun je me alsjeblieft helpen mijn man te betrappen?
Heb je al het VAR-materiaal op de eerste pagina bekeken?

Save
#41 ·
Even een vraag hier: Ik vraag me af of je een IP-adres hebt, is het dan mogelijk om een fysieke locatie/adres te krijgen? Ik weet dat de moderators af en toe het IP-adres van sommige posters hier controleren
tenzij je een huiszoekingsbevel krijgt, dan zou het moeilijk zijn om het adres te krijgen maar je kunt de algemene locatie krijgen IP Location Finder - Geolocation

Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.