Ik heb een vraag aan alle dames in deze thread.
Hebben jullie ooit "heren" kleding gedragen (hemden, boxershorts, pyjama's, broeken, pakken etc.)?
Ik heb nog niet gereageerd op deze thread, maar ik wil wel antwoorden. Ja, ik draag en heb herenkleding gedragen. Ik haal er persoonlijk niets uit, want dat is niet mijn kink of fetisj.
Ik ben echter dol op het dragen van dijhoge en kniehoge kousen, vooral tijdens seks. Ze voelen lekker en zacht aan en zijn sexy. Ik besteed dagen aan het zoeken op talloze sites om dat "perfecte" paar te vinden.
Ik denk dat kinks en fetisjen normaal zijn. Mijn man heeft een zeer veel voorkomende fetisj onder mannen, maar sommige vrouwen begrijpen het niet of vinden het niet leuk. Mijn kink is anders, en we accepteren elkaars verschillende kijk erop. Ik heb altijd al over seks en seksualiteit gedacht, mijn hele leven lang. Het is een deel van mij. Hij is hetzelfde.
Hij vertrouwde me genoeg om me er op zeer jonge leeftijd over te vertellen, een leeftijd waarop hij het me niet kon uitleggen en ik er heel weinig van begreep. Het was waarschijnlijk schokkend en verwarrend voor me.
Aan de andere kant, als ik het nooit had geweten en er onlangs achter was gekomen, zou ik waarschijnlijk anders reageren, misschien, weet ik niet. Hij zou zeker expressiever kunnen zijn en veel meer kennis kunnen hebben om me te helpen begrijpen waar hij vandaan komt.
Communicatie is essentieel, en minstens een half open geest. Kink en fetisj is een hele nieuwe wereld van extreem vertrouwen en mededogen en een flinke dosis begrip.