Talk About Marriage banner
Status
Not open for further replies.
41 - 60 of 316 Posts
Update:

Nou, haal het naar Anchorage na een paar dagen en ongeveer 1300 mijl. Voordat ik naar mijn vrouw ga, raad ik het iedereen aan die ooit in Alaska heeft willen reizen. Prachtige landschappen en veel dieren in het wild. De Dalton Highway is een van de twee wegen in Noord-Amerika die de poolcirkel kruisen. Het is degene die wordt gebruikt in de tv-show "Ice Road Truckers" en als hij droog is en de weg in vuil verandert, is het stof van de vrachtwagenchauffeurs zo erg dat je moet stoppen en het stof moet laten bezinken. Als het nat is, wordt de chemische stof calciumchloride gespoten om het stof te verminderen, waardoor de weg erg glad wordt, een beetje zoals rijden op kippenvet. Een van mijn vrienden viel hierdoor en ontwrichtte zijn schouderblad en brak 2 ribben (volgens de dokter in Anchorage). We hebben zijn schouder teruggezet (bedankt Rugby), zijn ribben afgeplakt, hem een ​​shot Jack Danial's gegeven en weg waren we. Deze reis en deze jongens zijn mijn levenslijn naar de realiteit geweest in de loop der weken en als het niet voor hen was, weet ik niet waar ik zou zijn. Onderschat nooit de kracht van vriendschap.

Hoe dan ook, terug naar mijn bedriegende vrouw. Laat me beginnen waar ik merkte dat ze veranderde in onze relatie. We zijn minder dan 10 jaar getrouwd en hebben geen kinderen. We hebben over kinderen gesproken en waren enthousiast over het toekomstige idee van kinderen, maar ze wilde wachten tot haar opleiding was voltooid en ze tijd op haar werk had om te profiteren van de pre- en postnatale zorgvoordelen van het ziekenhuis. Hoe dan ook, na enige tijd werken, meldde ze zich aan voor het voetbalteam van het ziekenhuis. Ze zijn een intramuraal team dat speelt in de competitie van de stad. Ik dacht altijd dat het voor singles was om elkaar te ontmoeten, maar het lijkt erop dat getrouwde mensen betrokken zijn om singles of andere getrouwde mannen te ontmoeten. Mijn vrouw ontmoette deze buurman tijdens een van hun after-game-borrelfeesten. Ik ging vroeger naar al haar wedstrijden als ik kon, maar nu zegt ze gewoon dat ze te laat komt en me niet vertelt dat ze een wedstrijd heeft, dus ik weet nooit wanneer ze speelt. Haar schema wordt per e-mail verzonden waar ik geen toegang toe heb. Hoe dan ook, ze begon echt humeurig en confronterend te worden wanneer ik met haar sprak. Ze zegt dat ik nooit thuis ben, trouwens, ze is altijd meer dan 10 uur per dag weg geweest van het woon-werkverkeer en het werk. Ze heeft dit vanaf dag één van haar baan gedaan. Ik had nooit enige verdenking om iets te denken. Ze begon ook de hele dag en nacht aan haar telefoon te hangen, korte gesprekken als iemand haar belt, de hele nacht te sms'en en te zeggen dat ze meer overuren maakt terwijl haar salarisstroken hetzelfde blijven (vreemd toch!). Ze blijft elke vrijdagavond bij haar vriendin. Zegt dat ze na het werk uitgaat en bij de vriendin crasht. In het begin controleerde ik dit en ontdekte dat ze inderdaad bij haar thuis was na een avondje drinken. Dus alles is goed, dacht ik.

Ze kroop op een zaterdagochtend helemaal zombieachtig binnen en verklaarde de "Sorry, love you lots but not in love" bull****. OK, prima. Zoals ik al zei, ik heb deze houding en non-verbale signalen al eerder gezien, dus ik dacht dat ze weer iets aan het doen was. Dus een beetje over mij. Ik werk momenteel bij de wetshandhaving en ben toegewezen aan een taskforce voor gewelddadige overtreders in mijn stad. Ik ben al het grootste deel van mijn carrière aan deze opdracht toegewezen. Het heeft wel veel niet-geplande werkuren, maar ik heb altijd met mijn vrouw gecommuniceerd over hoe ze zich voelt over dit werkschema en ze heeft altijd verklaard dat ze enthousiast voor me was en geen problemen had.

Ik kwam erachter over de affaire echt door stom geluk. Mijn werkauto ging op een dag kapot, dus ik nam de POV van mijn vrouw naar een conferentie die ik moest bijwonen. Nou, ik vergat mijn aktetas in de auto toen mijn vrouw hem naar haar werk bracht en een gesprek dat ze had tussen haar en iemand anders over afspreken voor het diner op de gebruikelijke tijd en wat ze niet onder haar jurk zal dragen, werd opgenomen op mijn werk spraakgestuurde recorder in mijn tas. Ik zat aan mijn bureau en wilde mijn aantekeningen van de conferentie die ik had opgenomen bekijken en ik hoorde haar gesprek. Nou, het verraste me niet echt, maar het was totaal vernietigend. Ik liet mijn partner de tape beluisteren en alles wat hij zei was "haal nu een advocaat".

Ze is een seriematige bedrieger. Begin de scheiding. "De gebruikelijke tijd" betekent dat ze een vaste afspraak heeft met een ander. En de vermelding van wat ze niet zal dragen, is een uitnodiging. Maar dit weet je allemaal.

Ik vertelde ook verschillende van mijn goede vrienden over de affaire van mijn vrouw en een van hen noemde de motorfietstocht in Alaska die ze over een week zouden maken en zei dat ik met hen meeging, geen vragen, geen klachten. Dus dit is hoe ik nu in de regen en modder in Alaska rijd met drie van de beste mensen die ik ken.

Ik vertelde mijn vrouw dat ik op deze reis vertrok (ik heb veel jaarlijks en medisch verlof dat ik moet opmaken, dus geen tijdproblemen voor mij) en als ze me moet bereiken, moet ze mijn beste vriend Jerry bellen. Jerry is ook een van de beste jonge advocaten in mijn stad. Mijn vrouw weet dit nog niet, want ik ga mijn eenden op een rij zetten voordat ik de scheidingsbom op haar laat vallen.
Ik heb de pijn maar 4 tot 5 keer per dag hoeven onderdrukken. Het helpt me echt om mijn hoofd leeg te maken en nu schreeuwen mijn vrienden met me mee. Ik denk dat iedereen wel eens een schreeuw in zich heeft.

Dus nu ben ik aan de laatste etappe van de reis en sta ik thuis tegenover het onbekende. Ik weet niet waar ik moet beginnen, dus alle ideeën zouden een grote hulp zijn. Ik ken No Contact, wat ik nu doe, maar ik ben niet thuis en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. De reis hield mijn geest gefocust, maar het begint te ontrafelen in constant nadenken over mijn huwelijk, hoeveel ik echt van mijn vrouw hou, maar ik kan haar gedrag niet goedkeuren en ik kan niet leven met de gedachte aan haar.

Nostalgie. Nadenken over wat je dacht dat goede tijden waren, is gebruikelijk. Het enige probleem is dat dat is wat je op dat moment dacht voordat je erachter kwam dat ze vreemdging. Je huwelijk was niet wat je dacht dat het was. Je houdt ook van de vrouw waarvan je dacht dat je haar had en het huwelijk waarvan je dacht dat je het had. Het was allemaal een leugen. Ze is niet echt die vrouw. Ze is iemand anders helemaal. Ze heeft je nu laten zien wie en wat ze werkelijk is. Kun je van een vrouw houden die achter andere mannen aangaat?

Ik zal met mijn vriend/advocaat praten als ik thuiskom en de lijn losmaken en zo snel mogelijk een aanklacht indienen. Wat zal ze proberen te doen of te zeggen om mijn mening over de scheiding te veranderen als ze zich wil verzoenen of wat moet ik doen als ze de stekker eruit wil trekken en er een einde aan wil maken? Dit is wat nu mijn gedachten consumeert. Wat een sh** show en ik ben de belangrijkste attractie, ja voor mij.
Ze zal het in eerste instantie ontkennen. Laat je niet verleiden om haar bewijs te laten zien. Zeg gewoon: "Ik weet wat je hebt gedaan". Wat betreft verzoening - gezien haar geschiedenis, kun je haar ooit nog vertrouwen? Zal je leven beter zijn zonder de constante zorgen over wat je vrouw doet als je er niet bent? Wie verdient meer geld? Veel bedriegers gaan voor valse R omdat ze het geld dat hun man binnenbrengt niet willen opgeven.

Het is jouw leven om te leven, niet het hare. Het maakt niet uit hoe ze reageert. Wees besluitvaardig en sterk, en de dingen regelen zich vanzelf. Over een jaar zit je in je jaarlijkse Primal Scream-rit en zal ze ver in de verte in je achteruitkijkspiegel zitten.

Je zit in een achtbaan en kunt deze niet alleen berijden. Leun op ons om te huilen of gewoon te luchten.
Je bent niet de eerste die dit pad bewandelt en je bent ook niet alleen.

Hoe gaat het met je?

Ik ben het met je eens over Alaska, ik heb er in de jaren 80 twee jaar gewoond, net ten noorden van Delta Junction. Je volgt een goede cursus, breng je gedachten op orde, raadpleeg een advocaat en dien dan een aanklacht in. Een plan hebben is essentieel om de game voor te blijven. Denk niet dat je je bewijs aan haar hoeft te bewijzen, want ze zal het toch ontkennen. Bewaar deze informatie voor de rechtbank als deze relevant is en ga gewoon verder met het leven. Ze is een serieuze vreemdganger en geen minuut van je tijd meer waard.

Buikschrapen

Je hebt het goed.

1. Financiën onmiddellijk scheiden. Nieuwe creditcards regelen en de oude dumpen.

2. Nu indienen. Haar op het werk laten betekenen. Als ze ooit terugkomt, kun je het proces vertragen of stoppen.

3. Laat vandaag een SOA-test doen. Je weet niet waar zijn **** is geweest. https://wgno.com/2019/06/06/one-million-stds-diagnosed-every-day-world-health-organization-finds/

4. 180 techniek religieus. https://affaircare.com/the-180/

5. Geen seks met haar als je zeker bent van de scheiding. De rechter zal het als vergeving beschouwen.

6. Stel haar en je vrienden en familie bloot. Out haar voor wat ze is.

7. Geef de slager beoordelingen van één ster als hij een website heeft.

8. Zorg ervoor dat ze verhuist als je kunt.

9. Vraag haar of ze schoon ondergoed heeft als je haar de post laat zien over wat ze onder de jurk aan had.>:)
Dit alles. Wat je ook doet, blijf niet bij haar. Ze heeft bewezen dat ze haar slip niet kan ophouden.

Deze man heeft seks met de vrouw van een politieagent? Hij is echt een Meathead.

Discussion starter · #48 ·
Update:

Aan iedereen die heeft gereageerd terwijl ik niet bereikbaar was, wil ik gewoon zeggen: heel erg bedankt. Ik heb alle opmerkingen gelezen en waardeer de hulp van de bestuursleden enorm. Ik heb geen contact gehad met mijn vrouw, dus het wordt interessant om te zien hoe dit allemaal zal uitpakken.

Dus over de update. Na 5200 mijl op een motor ben ik veilig in mijn woonplaats in het huis van mijn vrienden. Mijn vrouw denkt dat ik over een paar dagen thuis ben, dus ik bereid me voor op een mogelijke oorlog met confrontatie, ontkenning, druppelende waarheid, huilen, enz. Ik haal dit uit het lezen van alle andere ongelukkige posters hier die zich hebben opengesteld voor complete vreemden om te helpen met de donkerste tijden in je leven. Of ze zou kunnen zeggen: "Het is allemaal voorbij en je moet weggaan". Het is het spectrum van wat zou kunnen en kan gebeuren dat me gek maakt.

Ik heb geen onderzoek kunnen doen naar de vraag of de affaire nog actief is of volledig is beëindigd. Hoe dichter mijn rit bij mijn woonplaats kwam, hoe hoger mijn angstniveau steeg tot een punt waarop ik fysiek ziek werd en tekenen van depressie vertoonde. De echte reden waarom mijn vrienden me in feite hebben ontvoerd voor deze rit, is omdat ze het zelf hebben meegemaakt, sommigen van hen meerdere keren. Dus deze rit was niet alleen leuk, maar ook therapeutisch. Helaas kreeg ik van hen te horen hoe bitter ze nog steeds waren, zelfs na vele jaren sinds hun scheiding. Ze praatten me er altijd uit om haar te bellen en haar te vertellen dat ik weet dat ze nog steeds de vleeskerel ziet. Ze waren goede luisteraars, maar niet zozeer de Dear Abby die ik nodig had. Dus daarom ga ik door op deze site. Ik heb mensen nodig die het grote plaatje kunnen zien. Ik merkte haar afleiding eerder op dan de eerste keer, maar dit is de laatste druppel, ik ben klaar.

Dus mijn beste vriend is ook mijn advocaat. Hij werd vorig jaar verkozen tot een van de beste advocaten aan de westkust. Hij is ook een scheidingsadvocaat en hij is de mijne. Hij las de teksten en zei dat ze behoorlijk verdoemd waren, maar ik heb meer informatie nodig. Hier heb ik enorm veel geluk. Het team waarmee ik werk, voert onderzoeken, bewaking, interviews en arrestaties uit. Op mijn laatste dag voor mijn reis lunchten we allemaal en ik vertelde ze alles. We hebben jaren samengewerkt en ze zouden voor mij sterven en ik zou voor hen sterven. Ze staan dichter bij elkaar dan mijn familie. Daarna zeiden ze allemaal dat ze graag zouden helpen om haar op heterdaad te betrappen. Ik stemde alleen in als ze het in hun privétijd deden en geen bureaubronnen gebruikten. Geen probleem. Dus vandaag kwamen ze allemaal naar het huis van mijn vriend en we bespraken wat ze hadden gedaan. Ik moet zeggen, als deze jongens me zouden achtervolgen omdat ik iets illegaals deed, zou ik doodsbang zijn.
Na verschillende dagen van bewaking hebben ze haar inderdaad betrapt op bedrog. Blijkbaar ontmoetten mijn vrouw en "vlees" elkaar elke donderdagavond in een Italiaans restaurant in een andere nabijgelegen stad en hadden ze "date night". Iets wat we vroeger de hele tijd deden, maar waar ze een paar maanden geleden mee stopte toen ze de interesse verloor. Ze hadden niet alleen foto's en video's, maar ook audio. Ik moet zeggen, ik ben nog nooit zo vernederd, verdrietig en terneergeslagen geweest totdat ik zag en hoorde wat ze zeiden. Ze spraken over hun toekomst, kinderen, huizen, terwijl ze me gewoon afkraakten. Waarom zou een persoon van wie je dacht dat hij van je hield, zulke kwetsende dingen over je kunnen zeggen? Ik voelde me alsof ik een buitenlichamelijke ervaring had toen ik de gezichten van mijn beste vrienden bekeek alsof ze in een caleidoscoop zaten. Het was angstaanjagend en ik schrik nooit echt.

Dus hier ben ik nu. Ik heb teksten, foto's en video met audio. Mijn advocaat zegt nu: "Nu werken we met olie". Ik weet niet wat dit betekent, hij mag dan slim zijn, maar hij is echt een dweeb. Dus ik denk dat ik naar huis ga en me gedraag alsof alles goed is om een lezing van haar te krijgen. Ik weet niet hoe lang dit zal duren, maar ik ken geen goed startpunt voor dit alles, als je begrijpt wat ik bedoel.

Een paar dingen in mijn voordeel:

1. huis is van mij en was van mij voor het huwelijk.
2. een gevestigde interesse in een uniformwinkel die nu meerdere locaties heeft
3. sterke vrienden- en familiebasis
4. een goede baan die redelijk goed betaalt

Dingen die niet in mijn voordeel zijn:

1. een bedrieglijke, wraakzuchtige, zielloze botten van de Meester-vrouw.

Hoe dan ook, iedereen die een succesvolle confrontatie heeft meegemaakt zonder bloedvergieten of ander lichamelijk letsel, alsjeblieft, ik zoek begeleiding.

-E-

Alles wat je moet weten ... check.

Eenden op een rij ... nog niet helemaal. Zorg ervoor dat alles is uitgewerkt zoals je wilt dat het gaat.

Boom moet worden neergelaten ... precies hoe hard wil je dat het naar beneden komt, op wie en waar.

Dit lukt je. Godspeed.

Save
Niemand plaatst hier in eerste instantie hoe je moet scheiden. Om te scheiden, hoef je alleen maar het advies van je advocaat op te volgen.

Mensen plaatsen hier om hun huwelijk te redden. Af en toe zitten ze in een achtbaan zoals jij, willen ze de ene dag scheiden en willen ze dat de bedrieger terugkruipt en zich de volgende dag verontschuldigt.

Scheiden is dus gemakkelijk, volg gewoon het advies van je vriend Jerry op. Als je kunt verhuizen of haar kunt laten verhuizen, is het fysiek en emotioneel gemakkelijker. Laat de affaire doorgaan, want je vrouw zal zich concentreren op haar tweedehands minnaar en haar buitenechtelijke geluk en ze zal de scheiding soepeler laten verlopen. Prik niet in de beer. Je kunt haar na de scheiding verbaal plagen.

Als je gaat scheiden, moet je haar vertellen waarom. De "je houdt van me maar niet verliefd op me" is goed genoeg, je kunt haar vertellen dat je nu hetzelfde voelt, het beste om deze puinhoop te beëindigen zodat we verder kunnen met ons leven en iemand anders kunnen vinden op wie we allebei verliefd zullen zijn. Als ze plotseling voor het huwelijk wil vechten, kun je haar laten (ik neem aan dat dat de reden is waarom je op deze site bent - het deel van jou dat hoopt dat ze dit doet). Als je haar wilt, of als je het gewoon niet zeker weet maar wilt afwachten, laat haar het dan verdienen. Zeg haar dat ze veel dingen zou moeten veranderen om er überhaupt over na te denken om bij haar te blijven, bijvoorbeeld de waarheid. Zeg haar dat je weet dat ze vreemd is gegaan en dat ze je de waarheid wil vertellen. Je wilt dat ze de affaire beëindigt. Je wilt dat ze zich aan jou verbindt. En je wilt dat ze haar liefde voor jou bewijst. Ik moet eerlijk zijn, geen enkele bedrieger zoals je je vrouw hebt beschreven, komt ooit zo terug. In een affaire zoals de hare gebeurt het NOOIT. Ze gelooft echt dat ze verliefd is op de Meathead, en ze gelooft echt in zijn toekomstvervalsende leugens over het krijgen van kinderen. Dus je vrouw zal zich niet verbinden. Als je gescheiden bent, kan het moeilijk zijn om te weten of ze nog steeds vreemdgaat. Twee-drie weken nadat ze beweert zich aan jou te hebben gecommitteerd, schakel je een privédetective in (stop met het gebruiken van je vrienden hiervoor), en je krijgt het slechte nieuws (echt, op de lange termijn, waarschijnlijk goed nieuws).

Een beetje over vreemdgaan. Natuurlijk wil je vrouw jou en wil ze met je getrouwd blijven. Ze had je kunnen verlaten wanneer ze maar wilde. Dat deed ze niet. Waarom? Omdat ze de Meathead EN jou ook wil. Ze wil jullie ALLEBEI. Daarom gaan bedriegers vreemd. Ze willen meer dan wat is toegestaan in de "regels" van het huwelijk of monogamie. Ze wil de nieuwe man die haar gevoelens het hof maakt, en de oude stabiele liefde die onvoorwaardelijk van haar gevoelens houdt. Dus ze zal niet willen scheiden. Ze weet ook dat de Meathead zijn vrouw ook niet heeft verlaten, en je vrouw weet verdomd goed dat hij zijn vrouw zou kunnen verlaten als hij dat zou willen. Maar dat doet hij niet. Is de liefde niet geweldig? Deze bedriegers zijn zo goed op elkaar afgestemd.

Vreemdgaan is een vorm van wangedrag. Je vrouw weet dat het verkeerd is, daarom is ze er niet open over. Denk als politieagent na over crimineel wangedrag. Vreemdgaan is niet crimineel, maar het wangedrag ervan is mentaal enigszins hetzelfde. De manier waarop criminelen hun wangedrag rechtvaardigen, rationaliseren en minimaliseren. Hetzelfde met je vrouw. Ze zal op dezelfde manier terugkomen als de criminelen. Langzaam, zo niet.

Update:

Hoe dan ook, iedereen die een succesvolle confrontatie heeft meegemaakt zonder bloedvergieten of andere lichamelijke schade, alstublieft, ik zoek begeleiding.

-E-
Blijf kalm als je haar confronteert. En aangezien het JOUW huis is, schop haar eruit.

Breng haar naar familie, vrienden, de wereld.

Je gaat door een achtbaan van emoties. Zorg goed voor jezelf - eet goed, geen drank, sport, slaap.

Gelukkig hoef je niet naar een advocaat te zoeken. Dat is een echte plus.

Houd vol.

Je vraagt om advies over wat te doen als.....ze verzoening wil, ze gewoon wil scheiden, ze wil....

Je moet zelf beslissen dat je niet met zo iemand getrouwd wilt zijn en het dan gewoon afmaken.

Het is jouw leven om te leven, niet het hare. Het maakt niet uit hoe ze reageert. Wees besluitvaardig en sterk, en de dingen regelen zich vanzelf. Over een jaar zit je op je jaarlijkse Primal Scream-rit en zal ze ver in de verte in je achteruitkijkspiegel zitten.
En na de scheiding zal de Primal Scream er een van Vreugde! zijn

[THM]- Lilith McGarvey

• Like
Reactions: Broken_in_Brooklyn
Save
Geen grote confrontatie nodig. Volg gewoon het advies van uw advocaat. Hij zal weten wat u legaal wel en niet kunt doen - zoals haar vragen het huis te verlaten of de sloten te veranderen.

Open een bankrekening op alleen uw naam. Als u een directe storting van uw loon heeft, zet deze dan over naar die rekening.

Als de advocaat zegt GA, neem dan 50% van alle gezamenlijke bankrekeningen en stort deze op uw nieuwe rekening.

Verwijder haar als begunstigde op alle verzekeringspolissen.

Verwijder haar van alle beleggingsrekeningen.

Verander uw testament.

Vertel haar niets over de surveillance die door uw vrienden is gedaan. En laat haar niet zien wat u heeft.

Blijf weg van alcohol.

Ga naar uw dokter voor een SOA-controle en voor iets om uw zenuwen en depressie te kalmeren.

Uw vrouw is een serieuze vreemdganger die zichzelf nooit als getrouwd beschouwde. Ik heb nog nooit gehoord van een serieuze vreemdganger die een succesvolle verandering heeft doorgemaakt en een trouwe vrouw is geworden.

Houd die VAR bij u wanneer ze in de buurt is. Valse beschuldigingen van huiselijk geweld komen vaak voor.

Overweeg om haar echtscheidingspapieren te laten bezorgen terwijl ze op haar reguliere donderdagavonddate met Meathead is. Als dat niet lukt, laat ze dan op het werk bezorgen.

Waarom? Omdat het zeer waarschijnlijk is dat de OM niet met haar wil trouwen. Wanneer de affaire eindigt en ze beseft dat de OM haar heeft gedumpt en ze alleen is - zal ze vechten als de hel om zich met u te verzoenen (eerst smeken en huilen dat het haar spijt - en dan legaal om uit te stellen in de hoop dat u van gedachten verandert - en dan, als dat mislukt, zal ze zoveel mogelijk financieel van u afpersen). Niet uit liefde, maar uit zelfbehoud.

Lees Bandit.45's bericht over de 180 nog eens. Het is bedoeld om u te helpen herstellen van dit trauma.

U bent niet alleen.

Dus hier ben ik nu. Ik heb teksten, foto's en video's met audio. Mijn advocaat zegt nu: "nu werken we met olie". Ik weet niet wat dit betekent, hij mag dan slim zijn, maar hij is echt een sukkel. Dus ik denk dat ik naar huis ga en doe alsof alles goed is om een reactie van haar te krijgen. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren, maar ik ken geen goed startpunt voor dit alles, als je begrijpt wat ik bedoel.

Een paar dingen in mijn voordeel:

1. huis is van mij en was van mij voor het huwelijk.
2. een belang in een uniformwinkel die nu meerdere vestigingen heeft
3. sterke vrienden- en familiebasis
4. een goede baan die redelijk goed betaalt

Dingen die niet in mijn voordeel zijn:

1. een bedrieglijke, wraakzuchtige, zielloze botten van de Meester-vrouw.

Hoe dan ook, iedereen die een succesvolle confrontatie heeft meegemaakt zonder bloedvergieten of ander lichamelijk letsel, alstublieft, ik zoek advies.

-E-
Ik denk dat het ervan afhangt wat je wilt. Wil je haar ontmaskeren en haar laten weten dat je alles weet wat ze heeft uitgespookt? Persoonlijk zou dit MIJN aanpak zijn. Zo ja, breng dan al je financiën in orde (nieuwe bankrekening, directe storting, splits de spaargelden, etc..), dien een echtscheiding in met je bevriende advocaat en leg dan een paar foto's van haar en Meathead op tafel voor haar. Kalm en koel als een komkommer. Laat haar dan weten dat ze je huis uit moet.

In mijn geval... Ik liet mijn oude dame gewoon het bewijs zien en vroeg: "Hou je van hem?" en het gesprek begon. Het was kalm en beheerst en we praatten gewoon eerlijk.

In een geval als het jouwe... weet je het antwoord al en weet je de uitkomst hier al. Ik stel voor dat je haar gewoon laat dagvaarden. Ik zou zelfs met haar praten over haar A totdat ze gedagvaard wordt.

Dan kun je het uitvechten als je wilt. Ik bedoel, waar moeten jij en zij anders over praten?
Ik bedoel, denk je dat het haar echt iets kan schelen?

Pas als de OM haar in de steek laat, zal ze er zelfs maar twee keer over nadenken wat ze had.

Van waar ik zit, doe je haar een plezier, dus kom er gewoon uit met de minste hoeveelheid onzin die je moet aanhoren.

Op een gegeven moment zal ze je vragen waarom je van haar scheidt en dan kun je gewoon niets zeggen en haar de rest van haar leven laten nadenken. Op een gegeven moment zal de A naar buiten moeten komen, maar tot die tijd... waarom zou je je ĂĽberhaupt met de POSWW bezighouden?

41 - 60 of 316 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.