Update:
Nou, haal het naar Anchorage na een paar dagen en ongeveer 1300 mijl. Voordat ik naar mijn vrouw ga, raad ik het iedereen aan die ooit in Alaska heeft willen reizen. Prachtige landschappen en veel dieren in het wild. De Dalton Highway is een van de twee wegen in Noord-Amerika die de poolcirkel kruisen. Het is degene die wordt gebruikt in de tv-show "Ice Road Truckers" en als hij droog is en de weg in vuil verandert, is het stof van de vrachtwagenchauffeurs zo erg dat je moet stoppen en het stof moet laten bezinken. Als het nat is, wordt de chemische stof calciumchloride gespoten om het stof te verminderen, waardoor de weg erg glad wordt, een beetje zoals rijden op kippenvet. Een van mijn vrienden viel hierdoor en ontwrichtte zijn schouderblad en brak 2 ribben (volgens de dokter in Anchorage). We hebben zijn schouder teruggezet (bedankt Rugby), zijn ribben afgeplakt, hem een ​​shot Jack Danial's gegeven en weg waren we. Deze reis en deze jongens zijn mijn levenslijn naar de realiteit geweest in de loop der weken en als het niet voor hen was, weet ik niet waar ik zou zijn. Onderschat nooit de kracht van vriendschap.
Hoe dan ook, terug naar mijn bedriegende vrouw. Laat me beginnen waar ik merkte dat ze veranderde in onze relatie. We zijn minder dan 10 jaar getrouwd en hebben geen kinderen. We hebben over kinderen gesproken en waren enthousiast over het toekomstige idee van kinderen, maar ze wilde wachten tot haar opleiding was voltooid en ze tijd op haar werk had om te profiteren van de pre- en postnatale zorgvoordelen van het ziekenhuis. Hoe dan ook, na enige tijd werken, meldde ze zich aan voor het voetbalteam van het ziekenhuis. Ze zijn een intramuraal team dat speelt in de competitie van de stad. Ik dacht altijd dat het voor singles was om elkaar te ontmoeten, maar het lijkt erop dat getrouwde mensen betrokken zijn om singles of andere getrouwde mannen te ontmoeten. Mijn vrouw ontmoette deze buurman tijdens een van hun after-game-borrelfeesten. Ik ging vroeger naar al haar wedstrijden als ik kon, maar nu zegt ze gewoon dat ze te laat komt en me niet vertelt dat ze een wedstrijd heeft, dus ik weet nooit wanneer ze speelt. Haar schema wordt per e-mail verzonden waar ik geen toegang toe heb. Hoe dan ook, ze begon echt humeurig en confronterend te worden wanneer ik met haar sprak. Ze zegt dat ik nooit thuis ben, trouwens, ze is altijd meer dan 10 uur per dag weg geweest van het woon-werkverkeer en het werk. Ze heeft dit vanaf dag één van haar baan gedaan. Ik had nooit enige verdenking om iets te denken. Ze begon ook de hele dag en nacht aan haar telefoon te hangen, korte gesprekken als iemand haar belt, de hele nacht te sms'en en te zeggen dat ze meer overuren maakt terwijl haar salarisstroken hetzelfde blijven (vreemd toch!). Ze blijft elke vrijdagavond bij haar vriendin. Zegt dat ze na het werk uitgaat en bij de vriendin crasht. In het begin controleerde ik dit en ontdekte dat ze inderdaad bij haar thuis was na een avondje drinken. Dus alles is goed, dacht ik.
Ze kroop op een zaterdagochtend helemaal zombieachtig binnen en verklaarde de "Sorry, love you lots but not in love" bull****. OK, prima. Zoals ik al zei, ik heb deze houding en non-verbale signalen al eerder gezien, dus ik dacht dat ze weer iets aan het doen was. Dus een beetje over mij. Ik werk momenteel bij de wetshandhaving en ben toegewezen aan een taskforce voor gewelddadige overtreders in mijn stad. Ik ben al het grootste deel van mijn carrière aan deze opdracht toegewezen. Het heeft wel veel niet-geplande werkuren, maar ik heb altijd met mijn vrouw gecommuniceerd over hoe ze zich voelt over dit werkschema en ze heeft altijd verklaard dat ze enthousiast voor me was en geen problemen had.
Ik kwam erachter over de affaire echt door stom geluk. Mijn werkauto ging op een dag kapot, dus ik nam de POV van mijn vrouw naar een conferentie die ik moest bijwonen. Nou, ik vergat mijn aktetas in de auto toen mijn vrouw hem naar haar werk bracht en een gesprek dat ze had tussen haar en iemand anders over afspreken voor het diner op de gebruikelijke tijd en wat ze niet onder haar jurk zal dragen, werd opgenomen op mijn werk spraakgestuurde recorder in mijn tas. Ik zat aan mijn bureau en wilde mijn aantekeningen van de conferentie die ik had opgenomen bekijken en ik hoorde haar gesprek. Nou, het verraste me niet echt, maar het was totaal vernietigend. Ik liet mijn partner de tape beluisteren en alles wat hij zei was "haal nu een advocaat".
Ze is een seriematige bedrieger. Begin de scheiding. "De gebruikelijke tijd" betekent dat ze een vaste afspraak heeft met een ander. En de vermelding van wat ze niet zal dragen, is een uitnodiging. Maar dit weet je allemaal.
Ik vertelde ook verschillende van mijn goede vrienden over de affaire van mijn vrouw en een van hen noemde de motorfietstocht in Alaska die ze over een week zouden maken en zei dat ik met hen meeging, geen vragen, geen klachten. Dus dit is hoe ik nu in de regen en modder in Alaska rijd met drie van de beste mensen die ik ken.
Ik vertelde mijn vrouw dat ik op deze reis vertrok (ik heb veel jaarlijks en medisch verlof dat ik moet opmaken, dus geen tijdproblemen voor mij) en als ze me moet bereiken, moet ze mijn beste vriend Jerry bellen. Jerry is ook een van de beste jonge advocaten in mijn stad. Mijn vrouw weet dit nog niet, want ik ga mijn eenden op een rij zetten voordat ik de scheidingsbom op haar laat vallen.
Ik heb de pijn maar 4 tot 5 keer per dag hoeven onderdrukken. Het helpt me echt om mijn hoofd leeg te maken en nu schreeuwen mijn vrienden met me mee. Ik denk dat iedereen wel eens een schreeuw in zich heeft.
Dus nu ben ik aan de laatste etappe van de reis en sta ik thuis tegenover het onbekende. Ik weet niet waar ik moet beginnen, dus alle ideeën zouden een grote hulp zijn. Ik ken No Contact, wat ik nu doe, maar ik ben niet thuis en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. De reis hield mijn geest gefocust, maar het begint te ontrafelen in constant nadenken over mijn huwelijk, hoeveel ik echt van mijn vrouw hou, maar ik kan haar gedrag niet goedkeuren en ik kan niet leven met de gedachte aan haar.
Nostalgie. Nadenken over wat je dacht dat goede tijden waren, is gebruikelijk. Het enige probleem is dat dat is wat je op dat moment dacht voordat je erachter kwam dat ze vreemdging. Je huwelijk was niet wat je dacht dat het was. Je houdt ook van de vrouw waarvan je dacht dat je haar had en het huwelijk waarvan je dacht dat je het had. Het was allemaal een leugen. Ze is niet echt die vrouw. Ze is iemand anders helemaal. Ze heeft je nu laten zien wie en wat ze werkelijk is. Kun je van een vrouw houden die achter andere mannen aangaat?
Ik zal met mijn vriend/advocaat praten als ik thuiskom en de lijn losmaken en zo snel mogelijk een aanklacht indienen. Wat zal ze proberen te doen of te zeggen om mijn mening over de scheiding te veranderen als ze zich wil verzoenen of wat moet ik doen als ze de stekker eruit wil trekken en er een einde aan wil maken? Dit is wat nu mijn gedachten consumeert. Wat een sh** show en ik ben de belangrijkste attractie, ja voor mij.