Talk About Marriage banner
Status
Not open for further replies.
81 - 100 of 686 Posts
😂 Nou, nu ben ik de rare! Nee! Ik wil mijn gezicht niet in de buurt van de piemelring hebben. Ik rust graag mijn ellebogen en onderarmen op de zitting voor stabiliteit tijdens het overgeven.
Gelukkig heb ik al lange tijd niet meer de porseleinen bus hoeven besturen, maar toen ik dat wel deed, hield ik de zitting altijd naar beneden, gemakkelijker om vast te pakken. lol

Goedemorgen vanuit de Sunshine State. Bedankt voor jullie opmerkingen. Ik heb niets nieuws te melden. We hebben een familiedag gehad en zijn dwars door de staat gereden om twee van mijn oudtantes te bezoeken die zich eindelijk op hun gemak voelen met gevaccineerde gasten. Het was echt goed om ze te knuffelen. En het was een hele leuke familiedag.

Vandaag gaan K en de dochters met een paar van hun vriendinnen mee voor hun eerste ongemaskerde shoppingtrip voor kleding in meer dan een jaar. Mijn plan voor vandaag is om de telefoonrekening te downloaden en de Arlo-camera's te installeren. @Blondilocks stelde voor om beveiliging op de zijdeur te plaatsen, wat ik als eerste van plan ben om met een Arlo te bedekken. Vanwege de manier waarop het huis op de kavel staat, komt de oprit aan de zijkant van het huis binnen en gaat dan over in een garage met een parkeerplaats die ook naar de straat leidt. Ons normale verkeerspatroon is om van de voorkant van het huis binnen te komen en van de parkeerplaats de zijstraat in te gaan. Ik ga een camera op de garage plaatsen om iedereen te vangen die van de "uitgang" komt. Ik weet nog niet zeker waar ik de derde moet plaatsen. Hoe dan ook, ik denk na terwijl ik typ en jullie zijn waarschijnlijk verveeld.

Het andere dat ik van plan ben te doen, is onze slaapkamer en badkamer te doorzoeken op alles wat niet op zijn plaats staat of nieuw voor me is.

Terwijl ik dat nu typ, begin ik te denken dat jullie allemaal grotendeels gelijk hebben. Ik ben gewoon paranoïde. Het moet de oudste dochter zijn, nietwaar. Dat is zoveel logischer. En ze heeft zichzelf sluw bewezen. Maar ik hou van haar. We hebben gisteren zo'n leuke dag gehad. K was zoals gewoonlijk grappig en liefdevol. De dochters waren zo blij om hun tantes te zien dat ze niet ruzieden. Het voelde goed. Ik heb me nog nooit zorgen gemaakt dat mijn vrouw vreemd zou gaan. Het ligt zo ver buiten haar "brave meisje"-persoonlijkheid dat het lachwekkend is. Ik vertrouw haar volledig. Bovendien weet ik gewoon niet wanneer ze tijd zou hebben.

Iemand vroeg naar de gezondheid van de bloemenwinkel. Het is een vreemd jaar geweest in de zaken. Ik zal later een meer gedetailleerd antwoord plaatsen, maar het was een veel beter jaar dan verwacht.

Oké, ik zal me melden als mijn klusjes klaar zijn. Ik weet dat iedereen hier is om ongelukkige redenen, maar ik wens jullie allemaal een fijne zondag.
Als je haar volledig vertrouwt, waarom ben je dan van de toiletbril gesprongen naar "Mijn vrouw moet een man in huis hebben gehad"?

Discussion starter · #88 ·
Nou, ik ben weer een beetje afgekoeld van mijn familiehoogtepunt van zaterdag. Gisteren leek alles prima, maar eigenlijk niet echt. Eigenlijk, nu ik erover nadenk, was iedereen een beetje onrustig. We hebben er niet veel over gesproken, maar de onderstroom was er wel. K ging met de meisjes winkelen vlak voor de lunch, waardoor ik het grootste deel van de middag alleen was. Ik heb het grootste deel van de tijd besteed aan het plaatsen van de Arlo-camera's. Het was moeilijker dan ik dacht om de camera's uit het zicht te plaatsen en toch duidelijke zichtlijnen te hebben. Ik heb een flinke tijd op de ladder gestaan. Ik was klaar voordat iemand thuiskwam, maar ik had wel tijd om het huis te doorzoeken, hoewel ik 5 verschillende haren in de Dyson vond. Grapje :) De telefoonrekeningen laten geen significante toename zien in het gebruik in de afgelopen 18 maanden, en er is geen duidelijke favoriete doelwit van haar sms-berichten. De meeste van haar berichten zijn gericht aan haar werknemers, de dochters, mij en een paar vriendinnen in het hele land. Doodlopende weg daar. Ik heb besloten om al jullie adviezen op te volgen en me een tijdje op mijn vrouw te concentreren, dus besloot ik de 2-daagse zakenreis die ik zou maken uit te stellen en deze week thuis te blijven. Toen ik het de familie gisteravond vertelde, waren mijn meisjes dolenthousiast omdat ik nu hun sport op woensdag niet hoef te missen, maar mijn vrouw perste alleen haar lippen op elkaar en vroeg waarom. Ze leek geïrriteerd, maar schudde het toen van zich af. Eerlijk gezegd was ik teleurgesteld over haar reactie. Het zet me aan het denken. Ik denk dat ik haar morgen mee uit eten neem voor een verrassingslunch. Vandaag ga ik de slaapkamer doorzoeken naar de onbekende onbekenden terwijl K aan het werk is.

Discussion starter · #89 ·
Als je haar volledig vertrouwt, waarom ben je dan van de toiletbril opgesprongen, moet mijn vrouw een man in huis hebben gehad?
Ik wou dat ik een beter antwoord had dan "iets voelt gewoon niet goed". Zoals iemand eerder suggereerde, heb ik besloten dat als ik tegen het einde van de week geen verdere rode vlaggen heb gevonden, ik dit als mijn paranoia zal wegpakken en ermee klaar zal zijn. De groeps-scepticisme is eigenlijk wel geruststellend. Dank u.

Toen ik het de familie gisteravond vertelde, waren mijn meisjes enthousiast omdat ik nu hun sport op woensdag niet hoef te missen, maar mijn vrouw perste alleen haar lippen op elkaar en vroeg waarom. Ze leek geïrriteerd, maar schudde het toen van zich af. Eerlijk gezegd was ik teleurgesteld over haar reactie. Het zet me aan het denken.
Mijn vrouw zou in het verleden zo reageren. Het was haar generieke vorm van: "Moet je niet werken?" Als alternatief was de "Je bent vroeg thuis <frown>" haar manier om haar ongenoegen uit te drukken over de gedachte dat ik mijn baan zou kunnen verknallen.

Discussion starter · #91 ·
Ik vond een dildo. Een hele grote, nogal realistische dildo, verstopt hoog achter een stapel truien boven in haar kast. Hij is gebruikt, of hij is in ieder geval uit de verpakking en lijkt gebruikt. Ik heb hem nog nooit gezien. Ze heeft een "speelgoedla" waar ze haar meiden-spullen in bewaart, en ik heb dit nog nooit gezien. Hij is enorm. Zo'n 23 cm lang en een paar centimeter in diameter. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Dit is niet kenmerkend voor haar. Ik vond ook een paar nieuwe string-slips in haar lades. Ze haat strings en weigert ze te dragen, dus ik weet niet zeker waarom ze er heeft. Dit voelt voor mij als rode vlaggen. Ik weet niet zeker of ik vanavond kan slapen.

Ik vond een dildo. Een hele grote, vrij realistische dildo verstopt hoog achter een stapel truien boven in haar kast. Hij is gebruikt, of hij is in ieder geval uit de verpakking en lijkt gebruikt. Ik heb hem nog nooit gezien. Ze heeft een "speelgoedla" waar ze haar meiden-spullen in bewaart, en ik heb dit nog nooit gezien. Hij is enorm. Zo'n 23 centimeter lang en een paar centimeter in diameter. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Dit is niet kenmerkend voor haar. Ik vond ook een paar nieuwe string-slipjes in haar lades. Ze haat strings en weigert ze te dragen, dus ik weet niet zeker waarom ze ze heeft. Dit voelt allebei als rode vlaggen voor mij. Ik weet niet zeker of ik vanavond kan slapen.
Wees geduldig. Laat de waarheid, wat die ook is, duidelijk worden voordat je nog iets tegen haar zegt.

Ik ben een van de mensen die zeggen dat als je gevoel je iets probeert te vertellen, er waarschijnlijk iets aan de hand is. Ze maken kleine videocamera's die heel moeilijk te spotten zijn. Misschien wil je er een kopen en die in je slaapkamer opstellen als je eindelijk op je volgende zakenreis of een VAR (spraakgeactiveerde recorder) gaat. Ik wens je niets dan het allerbeste. Blijf sterk, houd je ogen en oren open en je mond dicht. Succes

Discussion starter · #95 ·
Denk je dat ik haar naar deze dingen moet vragen? Ik voel me erg in de war sinds ik het vond. Misschien moet ik gewoon gaan zitten en vertellen wat ik heb gevonden en dat ik me niet lekker voel, en haar vragen om me weer in haar wereld toe te laten. Ik weet het niet. Het zal moeilijk zijn om te slapen als ik me voorstel dat ze dat ding gebruikt. Ik kan niet geloven dat ze dat doet. Ze is "geen dildo-persoon". Vibes ja, maar nog geen simpele dildo's, toch heeft ze dit monster in haar kast. Dus als het niet van haar is, van wie is het dan en waarom is het hier? Nee, het moet van haar zijn, toch? Ugh.

Denk je dat ik haar naar deze dingen moet vragen? Ik voel me erg van mijn stuk sinds ik het vond. Misschien moet ik gewoon gaan zitten en vertellen wat ik heb gevonden en dat ik me niet lekker voel, en haar vragen om me weer in haar wereld toe te laten. Ik weet het niet. Het wordt moeilijk om te slapen als ik me voorstel dat ze dat ding gebruikt. Ik kan niet geloven dat ze dat doet. Ze is "geen dildo-persoon". Vibes ja, maar nog geen simpele dildo's, maar ze heeft dit monster in haar kast. Dus als het niet van haar is, van wie is het dan en waarom is het hier? Nee, het moet wel van haar zijn, toch? Ugh.
NEEEEEE! Man, ik weet dat het kut is, maar zwijg tot je onweerlegbaar bewijs hebt. Anders duw je elk mogelijk slecht gedrag alleen maar dieper ondergronds.

Ik ben een van de mensen die zeggen dat als je gevoel je iets probeert te vertellen, er waarschijnlijk iets aan de hand is.

Ze maken kleine videocamera's die erg moeilijk te spotten zijn. Misschien wil je er een kopen en hem in je slaapkamer opstellen als je eindelijk op je volgende zakenreis of een VAR (spraakgestuurde recorder) gaat.

Ik wens je niets dan het allerbeste. Blijf sterk, houd je ogen en oren open en je mond dicht.

Succes
Evenzo

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Denk je dat ik haar naar deze dingen moet vragen? Ik voel me erg van mijn stuk sinds ik het vond. Misschien moet ik gewoon gaan zitten en vertellen wat ik heb gevonden en dat ik me niet lekker voel, en haar vragen om me weer in haar wereld toe te laten. Ik weet het niet. Het zal moeilijk zijn om te slapen als ik me voorstel dat ze dat ding gebruikt. Ik kan niet geloven dat ze dat doet. Ze is "geen dildopersoon". Vibes ja, maar nog geen simpele dildo's, toch heeft ze dit monster in haar kast. Dus als het niet van haar is, van wie is het dan en waarom is het hier? Nee, het moet van haar zijn, toch? Ugh.
Ze gebruikt ze niet met jou. Alleen? Misschien. Houd dit voor jezelf tot je meer info hebt.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Denk je dat ik haar naar deze dingen moet vragen?
Stel mensen nooit vragen, tenzij je het antwoord al weet. Ik zal het uitleggen. Stel dat je vrouw echt iets verkeerds doet en je vraagt haar ernaar. Ze zal liegen en dan heb je niets gewonnen, je hebt haar alleen maar voorzichtiger gemaakt. Wat je moet doen, is alle vermoedens voor jezelf houden en zelf de waarheid achterhalen. Als je het geld hebt, zou ik aanraden een onderzoeker in te huren. Als je het geld niet hebt of dat idee gewoon niet leuk vindt, dan moet je het zelf uitzoeken. Misschien breng je je vermoedens zelfs ter sprake bij een vriend. Soms weten je vrienden wat er aan de hand is, maar willen ze het je niet vertellen.

Is je vrouw actief op sociale media? Als ze vreemdgaat, dan is de persoon met wie ze vreemdgaat daar waarschijnlijk ook. Misschien stalk je een beetje de pagina's van haar vrienden van het andere geslacht en kijk je of er daar aanwijzingen zijn. Ook als ze messenger-apps gebruikt om met hen te praten, komt het niet echt op de telefoonrekening te staan.

Als je een grondig onderzoek uitvoert en ze wordt vrijgesproken, laat deze dingen dan afsterven. Als je zeker weet dat ze vreemdgaat of zoiets, en je kunt het op de een of andere manier bewijzen, dan vraag je haar wat er aan de hand is, alleen om haar reactie te zien. Tegen die tijd moet je je scheiding voorbereiden.

81 - 100 of 686 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.