Ik denk dat het tijd is voor de mannen van TAM om een peiling te beantwoorden over wat hen het meest aantrekt in vrouwen.
Hmm...maar al deze OnlyFans- en Instagram-vrouwen met enorme borsten verdienen miljoenen dollars...dus ik geloof je niet.Ik ben zelf meer een kontman. Iemand vertelde me ooit: "Borsten maken de vrouw niet". Dat is absoluut waar.
Ook lengte... en hun vermogen om een band te verwisselen.Ik denk dat het tijd is voor de mannen van TAM om een poll te beantwoorden over wat hen het meest aantrekt in vrouwen.
Serieus. Het feest begint pas echt als Conan zich ermee bemoeit.Conan is waarschijnlijk nu aan het werk, maar ik weet zeker dat hij veel te zeggen zal hebben.
Ik weet het!!!! Net als de wet van de gemiddelden mijn argument ondersteunt dat ALLE mannen alleen maar enorme borsten willen (niet alleen grote).Ik heb hier een uniek perspectief op, weet je nog?
Ik heb te maken gehad met obesitas en nu met een gespierd lichaam. Ik heb gezien hoe vrouwen op beide reageren. En voordat je iets zegt. Ik weet dat het niet ELKE vrouw is, maar de wet van de gemiddelden ondersteunt mijn argument.
JOEHOE!!!! Weer een die bereid is de waarheid te vertellen!!!!Als iedereen me wil vergeven dat ik serieus reageer op een overduidelijk sarcastische en humoristische thread:
Ik ben altijd een borstenman geweest. Ze zijn voor mij NIET alleen maar decoratief, ze zijn mijn favoriete speeltje en mijn favoriete kussen! Ik ben getrouwd met een DD die ze 20 jaar na het huwelijk moest laten verkleinen tot een C omdat ze haar rug vernielden en ik was er kapot van.
Voordat ik trouwde, was elk meisje met wie ik was en die minder dan 125 pond woog, totaal waardeloos in bed (trouwens, veel mensen hebben me verteld dat dit NIET hun ervaring was - ik denk dat ik met alle verkeerde magere meisjes was). Geef me elke dag weelderig. Ik hou wel van een beetje kussen voor mijn duwen!
Ik denk dat het tijd is voor de mannen van TAM om een poll te beantwoorden over wat hen het meest aantrekt in vrouwen.
De meeste mannen houden van die vrouwelijke verhoudingen.Ik denk dat het tijd is voor de mannen van TAM om een poll te beantwoorden over wat hen het meest aantrekt in vrouwen.
Oh, mijn god. Geen van beide, alsjeblieft.Zijn we het überhaupt eens over wat "enorm" betekent?
Er is nogal wat verschil tussen dit...
En dit...
Ik moet nu mijn oogballen wassen.
IK WIST DAT Salma Hayek een borstvergroting had!!!!!Maybe this one:
View attachment 109828
Meestal op hun borst. 🫤Het gaat er niet om hoe groot ze zijn. Het gaat erom hoe je ze draagt.
Serieus. Het feest begint pas echt als Conan zich ermee bemoeit.
Als Conan zich bij de thread voegt, zal hij zo vereerd zijn dat de vrouwen van TAM in een borst-thread zaten en aan hem dachten.Dat hoop ik zeker!!!!!![]()
![]()
Nou, hij is ook moeilijk te voorspellen.... Ik ben een beetje nerveus om hem te irriteren!! Lol!! (De paar keer dat ik hem boos heb gezien, waren, uhm.... ONaangenaam!!)Als Conan zich bij de thread voegt, zal hij zo gevleid zijn dat de vrouwen van TAM op een borst-thread zaten en aan hem dachten.![]()
Echt waar? Ik wacht tot er een paar mannen komen en zeggen dat je liegt om politiek correct te zijn.Tenzij die Grand Tetons inspirerend magnifiek zijn qua vorm en stevigheid, voel ik me altijd aangetrokken tot de beter gevormde kleinere. Altijd al.
Als mannen tieten zouden hebben, zou het menselijk ras uitsterven omdat we nooit uit bed zouden komen....Mijn vrouw was 34C 115# toen ik haar ontmoette op 27-jarige leeftijd. Tijdens haar vruchtbare jaren kwam ze tot 170 volle DD. Nu is ze terug naar 34C 120#
Ik hou altijd van elk stukje. Kon mijn handen niet van haar afhouden toen ze eruitzag alsof ze een drieling zou krijgen of nu.
Houdt van het zicht en het gevoel van de DD's, maar ik kan meer van de C's in mijn mond krijgen😜 of meer ruimte om ze allebei tegelijk in mijn mond te krijgen.
Verdomme, als mannen tieten zouden hebben zoals vrouwen, zouden we onszelf urenlang kunnen bezighouden!
Dat is compleet niet-lineair -- zou moeten zijn Het been bot verbonden met het kont bot, het kont bot leidt je naar het borst bot, het borst bot leidt je af van het gezichts bot - en zo is het nu eenmaal!Ik ben zelf een kont- en benenman. Borsten staan op de 4e plaats.
1. Kont
2. Benen
3. Gezicht
4. Borsten
Manier om verplichtingen te vermijden 😃Mijn 2 cent is: groot is goed. Te groot is niet.