Talk About Marriage banner

Do All Men Want Women With Huge Boobs and Not Bigger Than 125lbs?

• Yes

Votes: 28 19%
  • No

Votes: 120 81%

Willen alle mannen vrouwen met enorme borsten en niet groter dan 125 pond?

159K views 3.5K replies 121 participants last post by  Works  
#1 ·
Ik denk dat het tijd is voor de mannen van TAM om een peiling te beantwoorden over wat hen het meest aantrekt in vrouwen.

#4 ·
Ik ben zelf meer een kontman. Iemand vertelde me ooit: "Borsten maken de vrouw niet". Dat is absoluut waar.
Hmm...maar al deze OnlyFans- en Instagram-vrouwen met enorme borsten verdienen miljoenen dollars...dus ik geloof je niet.

Ik denk dat je stiekem van enorme borsten houdt en ze alleen maar wilt...hoewel ik er zeker van ben dat je ook van billen houdt. Maar je favoriete ding zijn absoluut enorme borsten.

:sneaky:

#21 ·
Ik heb te maken gehad met obesitas en nu met gespierd zijn. Ik heb gezien hoe vrouwen op beide reageren. En voordat je iets zegt. Ik weet dat het niet ELKE vrouw is, maar de wet van de gemiddelden ondersteunt mijn argument.

#27 ·
Ik heb hier een uniek perspectief op, weet je nog?

Ik heb te maken gehad met obesitas en nu met een gespierd lichaam. Ik heb gezien hoe vrouwen op beide reageren. En voordat je iets zegt. Ik weet dat het niet ELKE vrouw is, maar de wet van de gemiddelden ondersteunt mijn argument.
Ik weet het!!!! Net als de wet van de gemiddelden mijn argument ondersteunt dat ALLE mannen alleen maar enorme borsten willen (niet alleen grote).

Billen krijgen gewoon niet genoeg aandacht van 55% van de mannelijke bevolking, dus wat je zegt dat je prefereert is niet relevant... alleen wat andere mannen willen. En dan pas ik dat op jou toe!

#24 ·
Als het er meer dan een handvol is, is het niets voor mij.

Eerlijk gezegd, een vrouw die de afgelopen 15 jaar borstvoeding heeft gegeven, heeft de seksuele kant voor mij een beetje weggenomen. Ik neem in plaats daarvan een mooie (maar ook niet enorme) kont.

Wat betreft gewicht... Ik heb geen interesse in iemand die overgewicht heeft. Er is echter een enorm verschil tussen een vrouw van 1,50 m met 56 kg en een vrouw van 1,78 m met 56 kg - de ene kan bijna overgewicht hebben, terwijl de andere ondergewicht heeft.

#34 ·
Als iedereen me wil vergeven dat ik serieus reageer op een overduidelijk sarcastische en humoristische draad:

Ik ben altijd een borstenman geweest. Ze zijn voor mij NIET alleen maar decoratief, ze zijn mijn favoriete speeltje en mijn favoriete kussen! Ik ben getrouwd met een DD die ze 20 jaar na het huwelijk moest laten verkleinen tot een C omdat ze haar rug vernielden en ik was er kapot van.

Vóór mijn huwelijk was elk meisje met wie ik was en die minder dan 125 pond woog, totaal waardeloos in bed (trouwens, veel mensen hebben me verteld dat dit NIET hun ervaring was - ik denk dat ik met alle verkeerde magere meisjes was). Geef me elke dag weelderig. Ik hou van een beetje kussen voor mijn duwen!

#38 ·
Als iedereen me wil vergeven dat ik serieus reageer op een overduidelijk sarcastische en humoristische thread:

Ik ben altijd een borstenman geweest. Ze zijn voor mij NIET alleen maar decoratief, ze zijn mijn favoriete speeltje en mijn favoriete kussen! Ik ben getrouwd met een DD die ze 20 jaar na het huwelijk moest laten verkleinen tot een C omdat ze haar rug vernielden en ik was er kapot van.

Voordat ik trouwde, was elk meisje met wie ik was en die minder dan 125 pond woog, totaal waardeloos in bed (trouwens, veel mensen hebben me verteld dat dit NIET hun ervaring was - ik denk dat ik met alle verkeerde magere meisjes was). Geef me elke dag weelderig. Ik hou wel van een beetje kussen voor mijn duwen!
JOEHOE!!!! Weer een die bereid is de waarheid te vertellen!!!!

#40 ·
Ik denk dat het tijd is voor de mannen van TAM om een poll te beantwoorden over wat hen het meest aantrekt in vrouwen.
De meeste mannen houden van die vrouwelijke verhoudingen.

Maar wat men leuk vindt en in het leven ontvangt, komt zelden overeen.

Elke man die dat type vrouw wil (moet hebben), zal waarschijnlijk een hartzeer hebben.

Ze zal veel gevraagd worden, vaak versierd worden, en die oververhitte reacties die ze zal krijgen, zullen de neiging hebben om het vlees te bederven.
Ze zal hete lucht krijgen en veel onderhoud vergen.

Ze zal zich de prinses voelen.

En ......

Die afmetingen zijn heel moeilijk te behouden.

Veroudering, baby's, werk en levensverantwoordelijkheden zullen haar dag vullen en haar skelet vullen.

De meeste, elke dame die echt van het leven geniet, zal het moeilijk vinden om op die slanke 125 lbs te blijven.

Aziatische vrouwen met kleine frames vinden het gemakkelijker, maar zoals we weten, hebben maar weinigen die van nature grote borsten.

#42 ·
Maar, kont.

Leuk, maar niet zo veel.

Het is wat naar voren en tussen de grotere kloof ligt, de kleinere geboortesleuf die uiteindelijk een man wint.
Dat, en een vriendelijk hart.

#58 ·
Zeker, dat zou ik waarschijnlijk leuk vinden. Maar dat is niet eens in de buurt van praktisch, aangezien zo'n build extreem zeldzaam is. Als het nep is, wil ik het niet.

Als we persoonlijkheid buiten beschouwing laten, vind ik algemene fitheid veel belangrijker voor aantrekkingskracht dan borsten. En ik hecht ook veel meer belang aan de billen.

#86 ·
#73 ·
Als Conan zich bij de thread voegt, zal hij zo gevleid zijn dat de vrouwen van TAM op een borst-thread zaten en aan hem dachten. :D
Nou, hij is ook moeilijk te voorspellen.... Ik ben een beetje nerveus om hem te irriteren!! Lol!! (De paar keer dat ik hem boos heb gezien, waren, uhm.... ONaangenaam!!)

Maar ik heb mijn beweringen op deze thread onderbouwd met een studie, dus ik besloot de voorzichtigheid te laten varen en onbevreesd verder te gaan!!! (Yoda - @Numb26 - is mijn rolmodel!)

#71 ·
Mijn vrouw was 34C 115# toen ik haar ontmoette op 27-jarige leeftijd. Tijdens de vruchtbare jaren kwam ze tot 170 volle DD. Nu is ze terug naar 34C 120#

Ik hou altijd van elk stukje. Kon mijn handen niet van haar afhouden toen ze eruitzag alsof ze een drieling zou krijgen of nu.
Houdt van het zicht en het gevoel van de DD's, maar ik kan meer van de C's in mijn mond krijgen😜 of meer ruimte om ze allebei tegelijk in mijn mond te krijgen.

Verdomme, als mannen tieten hadden zoals vrouwen, zouden we onszelf urenlang kunnen bezighouden!

#75 ·
Mijn vrouw was 34C 115# toen ik haar ontmoette op 27-jarige leeftijd. Tijdens haar vruchtbare jaren kwam ze tot 170 volle DD. Nu is ze terug naar 34C 120#

Ik hou altijd van elk stukje. Kon mijn handen niet van haar afhouden toen ze eruitzag alsof ze een drieling zou krijgen of nu.
Houdt van het zicht en het gevoel van de DD's, maar ik kan meer van de C's in mijn mond krijgen😜 of meer ruimte om ze allebei tegelijk in mijn mond te krijgen.

Verdomme, als mannen tieten zouden hebben zoals vrouwen, zouden we onszelf urenlang kunnen bezighouden!
Als mannen tieten zouden hebben, zou het menselijk ras uitsterven omdat we nooit uit bed zouden komen....